puhelinpalvelu

Mikä on nykyaikainen puhelinratkaisu? Nykyaikainen yrityspuhelinjärjestelmä on joustava, integroitavissa, helppokäyttöinen ja sitä voidaan käyttää useilla laitteilla.
Yksi parhaista välineistä puhelujen hallinnassa on asianhallintajärjestelmä. Ne auttavat yrityksiä ratkaisemaan ongelmat niin, ettei yksikään kysymys jää avoimeksi.
Puhelinpalvelu + tiimit on voittava yhdistelmä! Microsoft Teams on täydellinen alusta, joka voidaan yhdistää puhelinvaihteen kanssa älykkään puhelinjärjestelmän luomiseksi.
Vaikka tuotanto- ja valmistusyritykset ovat digitalisoituneet ja automatisoituneet, puhelinyhteys on edelleen välttämätön. Olipa kyse sitten tehtaan sisäisestä viestinnästä tai eri toimipaikkojen ja toimistojen koordinoinnista, puhelinliikenne on avainasemassa, kun teollisuuden tehokkuutta parannetaan.
Älykkäämpi puhelujen käsittely johtaa lyhyempiin puhelujonoihin. Asiakkaasi eivät turhaudu ja agentit ovat tehokkaampia - win-win!
Telavoxin hallintaportaalissa on erittäin helppoa lisätä, peruuttaa, sitoa uudelleen ja päivittää puhelinlisenssejä. Lue lisää täältä!
Mitä yrityspuhelinkäytännön tulisi sisältää? Jokaisella pitäisi olla sellainen, ja tässä kerrotaan, miten se kannattaa laatia.
Onko aika päivittää yrityksesi puhelinvaihde- ja puhelinpalvelut? Silloin on asioita, joita kannattaa pitää silmällä. Tässä on neljä klassista virhettä, joita kannattaa varoa.