Chat-widgetin avulla voit helposti integroida chat- ja yhteystietotoiminnon suoraan verkkosivustollesi ja parantaa asiakaskokemusta ja lisätä saavutettavuutta. Chat-widgetin avulla voit keskustella reaaliaikaisesti asiakkaidesi kanssa suoraan verkkosivuston kautta, mikä helpottaa kyselyiden ja tukitapausten käsittelyä nopeasti ja tehokkaasti. Chat-toiminnon lisäksi widgetissä näkyvät myös puhelujonon tämänhetkinen tila, aukioloajat ja yhteystiedot, joten asiakkaat saavat aina tarvittavat tiedot. Voit myös mukauttaa widgetin ulkoasua ja värejä vastaamaan yrityksesi brändiä ja tarjoamaan yhtenäisen asiakaskokemuksen. Tarjoamalla tämän ratkaisun voit parantaa viestintää asiakkaidesi kanssa ja varmistaa, että heitä autetaan heille parhaiten sopivalla tavalla, olipa kyseessä sitten chat tai puhelu.