Telavoxin ja 1CRM:n yhteystietojen jäljittämisen edut
- Hanki asiakastiedot suoraan
Näet kuka soittaa ja saat tärkeitä tietoja Telavoxista ennen kuin vastaat. Näin voit käsitellä puhelun nopeasti ja tehokkaasti. - Tehosta työnkulkuasi
Kaikki tarvittavat tiedot haetaan automaattisesti 1CRM:stä, mikä vähentää manuaalista työtä ja tehostaa työnkulkua. - Helppo pääsy asiakasprofiileihin
Yhdellä napsautuksella pääset suoraan asiakkaan profiiliin, josta saat täydelliset tiedot parempaa tukea varten.
Aloittaminen
1CRM:n käyttöönotto Telavoxissa on helppoa. Jos olet jo asiakas, katso lisäohjeita tuki- ja asennusasiakirjastamme. Asiakaspalvelupäällikkösi on myös valmiina opastamaan sinua prosessin aikana ja varmistamaan sujuvan käyttöönoton.