Yksinkertainen ja joustava puhelinvaihde keskisuurille ja suurille yrityksille
Hallinnoi vaivattomasti vaihdepalveluita, lisenssejä, käyttäjiä ja jonojärjestelmiä. Kaikki muutokset käytössänne reaaliaikaisesti.

Yksinkertaista jokapäiväistä elämääsi
Yhä useammat yritykset haluavat vaihtaa vanhan teleoperaattorinsa meihin. Sano hyvästit monimutkaisille sopimuksille, vanhentuneille sovelluksille ja rajallisille hallintamahdollisuuksille, joihin liittyy pitkiä odotusaikoja asiakaspalveluun.
Kaikki hallinta on sinun käsissäsi
Portaalimme avulla voit hallita tilauksia, puhelinvaihteen asetuksia ja puhelujonoja reaaliajassa. Kaikki päivitykset ovat välittömiä, joten voit hallita puhelintoimintojasi nopeasti ja joustavasti.
Integroi olemassa oleviin järjestelmiin
Tarjoamme valmiita integraatioita tunnettuihin IT-järjestelmiin, kuten Salesforceen, Microsoft Teamsiin ja Active Directoryyn. Se kokoaa kaikki tärkeät tiedot yhteen paikkaan, säästää arvokasta aikaa ja tehostaa viestintää.
Hanki uusia tietoja puhelutilastojen avulla
Puhelutilastomme antavat sinulle yksityiskohtaisen kuvan kaikista viestintävirroistasi. Saat yhdellä napsautuksella raportit puheluiden määrästä, odotusajoista ja vastaamatta jääneistä puheluista. Tietoon perustuvien oivallusten avulla lisäät tehokkuutta ja parannat asiakaskokemusta.
Joustava ja skaalautuva, joka kasvaa kanssasi.
Palvelumme skaalautuvat muuttuvan yrityksesi mukana. Hallinnoi käyttäjämääriähaluamallasi tavalla helposti ja näppärästi. Maksat tietysti vain niistä palveluista, joita todella käytät.





Kaikki hallinta on sinun käsissäsi
Portaalimme avulla voit hallita tilauksia, puhelinvaihteen asetuksia ja puhelujonoja reaaliajassa. Kaikki päivitykset ovat välittömiä, joten voit hallita puhelintoimintojasi nopeasti ja joustavasti.

Integroi olemassa oleviin järjestelmiin
Tarjoamme valmiita integraatioita tunnettuihin IT-järjestelmiin, kuten Salesforceen, Microsoft Teamsiin ja Active Directoryyn. Se kokoaa kaikki tärkeät tiedot yhteen paikkaan, säästää arvokasta aikaa ja tehostaa viestintää.

Hanki uusia tietoja puhelutilastojen avulla
Puhelutilastomme antavat sinulle yksityiskohtaisen kuvan kaikista viestintävirroistasi. Saat yhdellä napsautuksella raportit puheluiden määrästä, odotusajoista ja vastaamatta jääneistä puheluista. Tietoon perustuvien oivallusten avulla lisäät tehokkuutta ja parannat asiakaskokemusta.

Joustava ja skaalautuva, joka kasvaa kanssasi.
Meidän avullamme on helppo lisätä tilauksia, toimistoja ja ominaisuuksia kasvun myötä. Yhtä helppoa on myös pienentää tarvittaessa. Maksat tietysti vain niistä palveluista, joita todella käytät.
Erityisominaisuudet keskisuurille ja suurille yrityksille
Teemme yrityksille helpoksi hallita puhelintoimintoja yhdessä paikassa joustavalla ja kustannustehokkaalla ratkaisulla, joka on räätälöity tarpeidesi mukaan.
Tuki useille maille
Yhdistä puhelinpalvelusi yhden matkapuhelinoperaattorin kanssa ja laajene helposti maan sisällä tai yli rajojen.
Tilastonäyttö
Luo erilaisia tilastonäyttöjä, jotta voit seurata, miten asiakaspalvelijat pärjäävät päivän mittaan. Voit luoda tilastoja jonoille tai asiamiehille, jotta saat selkeän yleiskuvan.
Puhelutilastot
Tarkastele tilastoja päiväkohtaisesti, viikoittain tai kuukausittain ja seuraa niitä reaaliaikaisesti - suoraan sovelluksessamme. Haluatko raportteja? Määritä ne helposti ja ajoita ne tarpeen mukaan hallintaportaalissamme.
Mobiilisovellus
Koko yrityksen mobiililisenssit, puhelinvaihde ja tiketöinti taskussasi! Mobiilisovelluksellamme voit soittaa puheluita, keskustella kollegoiden kanssa, tarkastella live-tilastoja ja hallita puhelinvaihteen asetuksia - helposti ja kätevästi, missä tahansa oletkin.
Hallintaportaali
Ylläpitäjänä sinulla on kaikki valvonta käsissäsi portaalin kautta. Voit tehdä muutoksia ja päivityksiä puhelin- ja puhelinvaihteeseesi reaaliajassa.
Får du inte nog? Bra för det finns mer.

Yksi matkapuhelinoperaattori kaikille kollegoillesi maailmanlaajuisesti
Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Belgiassa toimivana yrityksenä voitte hallita kaikkia liittymiänne, puhelinvaihteita, jonoja, ryhmiä ja asiakkuuttanne yhdessä Telavox järjestelmässä. Jos teillä on toimintaa myös muissa maissa, meiltä löytyy tähänkin ratkaisu. Tee yhteistyötä yli rajojen ja hallinnoi kaikkea yhdestä paikasta, jolloin puhelintoimintasi on paremmin hallinnassa ja joustavammin toteutettavissa. Sinun ei myöskään tarvitse neuvotella paikallisen operaattorin tai palveluntarjoajan kanssa erikseen kussakin maassa. Kätevää, eikö?

”Kaikki tilastot on nyt kerätty yhteen paikkaan. On tärkeää seurata tietoja, jotta voimme parantaa ja analysoida niitä.”
Lisa Linder Digitaalisten järjestelmien johtaja Aqua Dentalissa

”Pääpaino oli asiakaskokemuksessa. Tärkeimmät tavoitteemme olivat korkeampi vastausprosentti ja nopeampi palvelu, ja Telavox on auttanut meitä saavuttamaan ne.”
Stefan Hjelm IT-päällikkö, Nordic Infucare

”Telavoxilla on toimiva puhelinvaihde, lisäksi voimme tehdä muutoksia itse. Nyt meillä on parempi vakaus ja uusia ominaisuuksia, ja mobiilisovellus toimii niin kuin pitääkin. Olemme erittäin tyytyväisiä.”
Johan Krantz GetAcceptin operatiivinen johtaja
Nopea ja luotettava kumppani, kun tarvitset sitä
Henkilökohtainen tuki
Asiakkaanamme sinulla on aina oma Yhteyspäällikkö (CSM), joka työskentelee varmistaakseen, että yrityksesi saa aina parhaan mahdollisen hyödyn ratkaisuistamme. CSM tekee tiivistä yhteistyötä kanssasi ymmärtääkseen tarpeitasi, edistääkseen liiketoimintasi kehittämistä ja inspiroidakseen sinua alan johtavilla ideoilla ja strategioilla.
Nopea apu (jos tarvitset sitä)
Luotettavan ja joustavan ratkaisumme ansiosta saat myös nopean ja helposti saatavilla olevan tuen – aina valmiina, kun tarvitset apua, vaikka sitä tarvittaisiinkin harvoin. Odotusaika ei ole meidän juttumme, joten vastaamme kaikkiin puheluihin 2 minuutissa.

Onko teillä kysyttävää? Meillä on vastaukset
Mitä tarkoittaa puhelintoimintojen integrointi muihin IT-järjestelmiin?
Puhelintoimintojen integrointi muihin IT-järjestelmiin tarkoittaa, että yrityksesi puhelinratkaisut (esim. matkapuhelimet, softapuhelimet tai puhelinvaiheratkaisut) yhdistetään muihin digitaalisiin työkaluihin ja järjestelmiin, joita yrityksesi jo käyttää. Tavoitteena on parantaa tehokkuutta, helpottaa viestintää ja luoda sujuvampi prosessi. Meidän avullamme voit esimerkiksi yhdistää puhelinpalvelun CRM-järjestelmääsi, jolloin voit tarjota nopeaa ja asianmukaista asiakaspalvelua ilman, että tietoja tarvitsee etsiä manuaalisesti. Toinen hyödyllinen integraatio on tikettijärjestelmäsi kanssa, jolloin puhelut yhdistetään automaattisesti olemassa oleviin tiketteihin, mikä säästää aikaa ja tarjoaa paremman jäljitettävyyden! Haluatko tietää lisää? Lue lisää integraatioistamme täältä.
Miten puheluanalyysi- ja tilastointiratkaisusi toimii?
Seuraa tilastoja päivittäin, viikoittain tai kuukausittain ja seuraa kaikkea reaaliajassa – suoraan sovelluksestamme. Tarvitsetko raportteja? Määritä ja ajoita ne helposti hallintaportaalissa tarpeen mukaan. Luo räätälöityjä näyttötauluja, joilla voit seurata asiakaspalvelijoiden suorituskykyä koko päivän ajan ja saada selkeän yleiskuvan jonoista ja asiakaspalvelijoiden toiminnasta. Haluatko viedä tietoja PowerBI:hen tai Brilliantiin yksityiskohtaisempaa analyysia varten? Lue lisää integraatiovaihtoehdoistamme täältä.
Haluan parantaa asiakaskokemustamme - miten Telavox voi auttaa meitä tässä?
Puhelinpalvelumme avulla saat täydellisen puhelinjärjestelmän, joka vahvistaa asiakaspalveluasi ja tarjoaa ammattimaisen vastauksen. Integroimalla palvelumme olemassa oleviin järjestelmiisi voit tehostaa työtäsi ja tarjota asiakkaillesi entistä henkilökohtaisemman kokemuksen. Voit esimerkiksi hakea automaattisesti olennaiset asiakastiedot saapuvista puheluista ja yhdistää asiakkaat suoraan yrityksen yhteyshenkilöön, jolloin säästät aikaa ja saat asiakkaat ohjattua nopeasti oikealle henkilölle. Tekoälyn avulla voit myös tehdä yhteenvetoja puheluista ja tehdä helposti yhteistyötä kollegoiden kanssa, mikä nopeuttaa ja tehostaa asiakkaiden ongelmien käsittelyä. Tulos? Sujuvampi työprosessi ja nopeaa palvelua asiakkaille.
Asiakkaanamme sinulla on aina oma Yhteyspäällikkö (CSM), joka työskentelee varmistaakseen, että yrityksesi saa aina parhaan mahdollisen hyödyn ratkaisuistamme. CSM tekee tiivistä yhteistyötä kanssasi ymmärtääkseen tarpeitasi, edistääkseen liiketoimintasi kehittämistä ja inspiroidakseen sinua alan johtavilla ideoilla ja strategioilla.
Miten tekoälyä käytetään keskustelujemme parantamiseen?
Tekoälyteknologiamme tallentaa ja tiivistää keskustelut niin, että tärkeät tiedot eivät katoa, mikä säästää aikaa ja antaa sinulle mahdollisuuden keskittyä täysillä. Tulos? Tehokkaampi työpäivä, jossa kaikki tärkeä tieto on koottuna ja helposti saatavilla.
Siirrä puhelinpalvelusi meille jo tänään
Pidä numerosi, autamme sinua muutossa ja aloitamme heti.