Tärkeimmät edut

  • Tee asiakkaista tyytyväisempiä
    Telavox for Freshdeskin avulla tärkeät asiakastiedot näytetään jo ennen vuorovaikutuksen alkamista, mikä mahdollistaa yksilöllisemmän ja tietoon perustuvan asiakaskokemuksen.
  • Tehosta asiakaspalvelua
    Telavox for Freshdesk poistaa suuren osan manuaalisesta, virhealttiista tietojen syöttämisestä, jota usein vaaditaan tietojen pitämiseksi ajan tasalla, mikä tekee työpäivästä sujuvampaa ja vähemmän turhauttavaa.
  • Selkeytä työprosessia Telavox for Freshdesk -palvelun avulla asiakaspalvelijasi eivät enää joudu vaihtamaan eri sovellusten välillä asiakasvuorovaikutuksen aikana, mikä säästää aikaa ja antaa heille mahdollisuuden keskittyä siihen, mikä on tärkeintä – asiakkaasi.

Tärkeimmät ominaisuudet

  • Sisäänrakennettu ohjelmistopuhelin
    Saat koko Telavox-verkkosovelluksen upotettuna tiketöintijärjestelmääsi täydellä ohjelmistopuhelin-toiminnallisuudella, mukaan lukien puheluiden vastaanottaminen, soittaminen ja siirtäminen (mukaan lukien click-to-dial), puheluiden hiljentäminen ja pitoon asettaminen.
  • Yhteystietojen haku ja historia
    Telavox valitsee numeron sekä saapuvien että lähtevien puhelujen osalta ja hakee kaikki asiaankuuluvat yhteystiedot tiketöintijärjestelmästäsi ponnahdusikkunaan. Voit tarkastella yhteyshenkilön puhelu- ja tikettihistoriaa, kuunnella nauhoitettuja puheluita ja vastaajaviestejä ja siirtyä yhteystietokorttiin yhdellä napsautuksella. Voit myös soittaa puheluita suoraan taustajärjestelmän yhteystiedoista.
  • Helppo yhden klikkauksen luominen
    Luo uusi yhteyshenkilö, tiketti tai tili aiemmin tuntemattomalle soittajalle yhdellä klikkauksella puheluikkunassa ja kirjaa puhelun aikaiset toiminnot.
  • Helppo jononhallinta
    Hallitse saatavuutta ja jonon jäsenyyttä. Tarkastele reaaliaikaisia tilastoja, seuraa jonossa käynnissä olevia puheluita ja katso jonon puhelujen historiaa.


Kom igång

Freshdeskin käyttöönotto Telavoxissa on helppoa. Katso videomme ja opi lisää siitä, miten se toimii. Asiakaspalvelupäällikkösi on myös valmiina opastamaan sinua prosessin läpi ja varmistamaan sujuvan käyttöönoton.

Freshdesk

Help Desk
Kokoaa kaikki tärkeät toiminnot yhteen paikkaan. Asiakaspalvelija voi keskittyä asiakaspuheluihin vaihtamatta työkalujen välillä, mikä säästää aikaa ja vähentää häiriötekijöitä.

Sisältyy seuraaviin tilauksiin:

Vaihda tänään!

Oletko valmis työskentelemään älykkäämmin? Osta palvelumme suoraan tai ota yhteyttä ja pyydä henkilökohtainen esittely.