Telavox ja Brio ovat tehneet yhteistyötä, jotta voit käyttää kaikkia Telavoxin UCaaS-alustan etuja suoraan Brion verkkoympäristöstäsi. Asiakastukitiimisi ei pitäisi joutua tuhlaamaan arvokasta aikaa asiakastietojen tutkimiseen ennen kuin he voivat aloittaa soittajan auttamisen.

Brio-integraatiomme hakee tiedot saapuvista soittajista suoraan CRM-järjestelmästäsi. Tämä tarkoittaa, että tiedät tarkalleen, kenelle puhut ennen kuin edes vastaat puheluun. Olet tehokkaampi, asiakkaasi ovat tyytyväisempiä, eikä sinun tarvitse tehdä manuaalista työtä saadaksesi helposti käyttökelpoisia ja ajantasaisia tietoja.

Kenelle se on suunnattu?

Brion tavoin Telavox pyrkii optimoimaan kaikkien välittäjien tehokkuuden. Telavoxin UCaaS-ratkaisun ja Brion hallintaohjelmiston avulla vakuutuksenantajat optimoivat taatusti aikaansa ja suorituskykyään.

Miten se toimii?

Tämän integraation ansiosta voit nyt yhdistää Telavox UCaaS -ratkaisusi Brion kanssa ja hallita helposti kaikkia saapuvia ja lähteviä puheluita. Brio tunnistaa välittömästi soittavan asiakkaan nimen ja avaa automaattisesti asiakastiedotteen. Näin säästät huomattavasti aikaa jokaisen puhelun yhteydessä! Puhelinnumeron tai asiakastiedotteen etsiminen manuaalisesti kuuluu menneisyyteen! Click-to-Call-toiminnon avulla voit hallita kaikkia lähteviä puheluita helposti Brion kautta klikkaamalla asiakkaan tai potentiaalisen asiakkaan puhelinnumeroa.

Aloita

Valitse integrointi Telavoxin sovellushakemistosta ja noudata asennusohjeita. Käytä hallintaportaalia lisenssien jakamiseen tiimillesi.

Brio by Portima

Asiakassuhteiden hallintajärjestelmä (CRM)
Saat automaattisesti asiakastiedot saapuvista puheluista ja pääset koko asiakasprofiiliin yhdellä klikkauksella.

Sisältyy seuraaviin tilauksiin:

Vaihda tänään!

Oletko valmis työskentelemään älykkäämmin? Osta palvelumme suoraan tai ota yhteyttä ja pyydä henkilökohtainen esittely.