Webinar: Build a successful customer service team

How to adapt modern tools & leadership

Zendesk

Help Desk
Kerää kaikki tärkeät toiminnot yhteen paikkaan vaihtamatta työkalujen välillä. Yhdistä vaihdepalvelu ja help desk samaan alustaan.

Linkit muille verkkosivustoille

Puhelujen hallinta Zendeskissä

Vastaa puheluihin ja soita niitä suoraan Zendeskissä. Zendeskin Telavox-sovelluksen avulla saat täydellisen hallinnan puheluiden yhdistämisestä ja pysäköinnistä ja voit samalla keskittyä asiakkaisiisi.

Tallenna puhelut ja tiketit reaaliajassa

Tehosta työtäsi kirjaamalla puhelut helposti ja luomalla lippuja suoraan käynnissä olevien puhelujen aikana.

Täydellinen yleiskuva aiemmista puheluista ja tiketeistä

Näet asiakkaan historian saapuvista tai käynnissä olevista puheluista. Viimeisimmät puhelut ja tiketit esitetään ja linkitetään, joten voit nopeasti napsauttaa Zendeskissä asiaankuuluvaan tikettiin tai yhteystietoon.

Nopea pääsy tärkeisiin asiakastietoihin

Näkemällä aiemmat vuorovaikutukset voit mukauttaa viestintääsi ja tarjota relevantimpaa sekä henkilökohtaisempaa palvelua suoraan puhelun aikana.

Synkronoi tiedot Telavoxiin

Kun vastaat puheluihin Telavoxissa, asiaankuuluvat asiakastiedot haetaan automaattisesti Zendeskistä. Näet heti, kuka soittaa, yrityksen nimen, sähköpostin ja vastuullisen asiakaspäällikön – näin voit tarjota parasta mahdollista palvelua heti ensimmäisestä sekunnista lähtien.

Nopea pääsy asiakaskorttiin

Kaikki Telavoxissa käsittelemäsi puhelut yhdistetään automaattisesti oikeaan yhteystietoon Zendeskissä. Näin pääset heti käsiksi asiakkaan koko historiaan, voit kirjata puheluihin muistiinpanoja ja saat selkeän yleiskuvan meneillään olevista tapauksista ja mahdollisuuksista. Tämä virtaviivaistaa sekä seuranta- että jatkuvaa asiakaspalvelutyötäsi.

Transkriptoituja puheluita suoraan Zendeskissä

Puhelut kirjoitetaan puhtaaksi ja liitetään asiakkaan profiiliin, jolloin pääset helposti käsiksi historiaan ja aiempiin tapauksiin. Näin tiimisi voi tarjota henkilökohtaisempaa ja tehokkaampaa palvelua.

Telavox-sovelluksen vaatimukset Zendeskissä

  • Telavox CRM-integraatio-lisäosa.
  • Zendesk-lisenssi, jolla on järjestelmänvalvojan oikeudet

Asenna Zendeskin markkinapaikalta

  1. Etsi Telavox-sovellus Zendeskin markkinapaikalta.
  2. Paina asennus
  3. Seuraa asennusohjeita

Kirjaudu sisään verkkosivustolle

  1. Avaa/ kirjaudu sisään Zendeskiin.
  2. Napauta navigointipalkin Telavox-kuvaketta.
  3. Kirjaudu sisään Telavoxin tiedoillasi.

Telavoxin yhteystietojen etsimistä koskevat vaatimukset

  • Telavox Contact Lookup -laajennus.
  • Jos haluat aloittaa yhteystietojen etsimisen, varmista, että käyttämällänne tilillä on API-käyttöoikeus.

Asenna yhteystietojen haku

  1. Asenna Zendesk Contact Lookup Telavoxin hallintaportaaliin (App Directory).
  2. Täytä Zendeskin kirjautumistietosi.
  3. Paina ”käynnistä integrointi”.

Yhteystietojen lisääminen käyttäjille

  1. Siirry Telavoxin hallintaportaalissa kohtaan Users -> Call Widgets.
  2. Valitse käyttäjät, joilla on tarkoitus olla yhteystietojen haku.
  3. Napsauta ”Lisää” oikeanpuoleisessa osiossa.
  4. Valitse Zendesk Lookup Widget.

Muut tiedot

Jotta yhteystietojen haku toimisi oikein, kaikkien CRM-järjestelmääsi tallennettujen puhelinnumeroiden on oltava E164-muodossa. Tässä muodossa numerot alkavat ”+”-merkillä, jota seuraa maakoodi. Numeroissa ei saa olla erikoismerkkejä, kuten välilyöntejä, sulkeita tai yhdysmerkkejä. Tässä esimerkki kelvollisesta numerosta: +35893123123.

Zendeskin ja Telavoxin integroinnin edut

Optimoi asiakasviestintäsi integroimalla Telavox Zendeskiin.
Säästä aikaa, paranna asiakaskokemusta ja tehosta tiimisi työnkulkuja.

Tehokkaampi asiakaspalvelu

Hallitse kaikkia puheluita suoraan Zendeskissä. Säästä aikaa, kun kaikki tiedot ovat yhdessä paikassa, ja tehosta jokaisen asiakaskontaktin hoitamista.

Henkilökohtaiset asiakaskokemukset

Pääset välittömästi käsiksi tärkeimpiin asiakastietoihin puhelun aikana. Tarjoa asiantuntevampi, saumattomampi ja yksilöllisempi asiakaskokemus ilman, että sinun tarvitsee vaihtaa työkalujen välillä.

Kevennetty hallinto

Automatisoi suuri osa manuaalisesta työstä, joka liittyy asiakastietojen tallentamiseen ja päivittämiseen. Keskity siihen, mikä on todella tärkeää – asiakkaat.

Usein kysytyt kysymykset ja vastaukset

  • Soita ja vastaanota puheluita suoraan Zendeskissä
  • Näet asiakastiedot saapuvista puheluista automaattisesti
  • Puheluhistorian ja asiakastietojen hallinta yhdessä paikassa
  • Siirrä ja aseta pitoon puhelut suoraan Zendeskissä
  • kirjaa automaattisesti puhelujen transkriptio
  • Telavoxin lisenssi
  • Zendesk-lisenssi, jolla on järjestelmänvalvojan oikeudet
  • Telavox CRM-integraation lisäosa
  • Telavoxin yhteystietojen hakulaajennus
  • Telavox hakee automaattisesti asiakastiedot Zendeskistä, kun puhelu saapuu.
  • Näet kaikki asiaankuuluvat asiakastiedot suoraan puhelun aikana.

Kyllä, Telavox tarjoaa integraatioita useiden muiden järjestelmien, kuten Hubspotin ja Salesforcen, kanssa.


Siirrä puhelinpalvelusi meille jo tänään

Pidä numerosi, autamme sinua muutossa ja aloitamme heti.