Telavox saumaton integrointi Zendeskin kanssa

Telavox ja Zendesk tekevät yhteistyötä helpottaakseen tiimisi työtä. Näet, kuka soittaa, voit luoda tikettejä ja hallita puheluita ilman, että sinun tarvitsee vaihtaa järjestelmästä toiseen.

  • Näet, kuka soittaa suoraan Zendeskissä: Kun puhelu tulee Telavoxin kautta, soittajan tiedot näkyvät suoraan Zendeskissä, jolloin asiakaspalvelijat voivat tarjota nopeampaa ja henkilökohtaisempaa palvelua.
  • Uusien tikettien luominen puhelun aikana: Luo uusi tiketti suoraan puhelun aikana napsauttamalla ”Uusi tiketti” -painiketta. Jos soittajalla on jo käynnissä oleva tiketti, se tulee automaattisesti näkyviin.

Hallitse asiakastietoja reaaliaikaisesti

Telavoxin widgetin avulla pääset nopeasti käsiksi puhelujen historiaan ja tallenteisiin sekä voit päivittää asiakastietoja suoraan puhelun aikana.

  • Yhteystietokortti jokaiselle asiakkaalle: Kun napsautat yhteyshenkilön nimeä, hänen yhteystietokorttinsa tulee näkyviin, johon voit täyttää tärkeitä tietoja asiakkaasta tai organisaatiosta. Jos yhteyshenkilö on jo järjestelmässä, hänen tietonsa näkyvät automaattisesti, kun saat puhelun.
  • Puheluhistoria ja nauhoitukset: Tarkastele aiempia puheluita tai kuuntele nauhoitettuja puheluita* suoraan Telavoxin widgetissä. Tämä ominaisuus tarjoaa edustajille arvokasta tietoa, jonka avulla he voivat paremmin hallita asiakaskohtaamisia.

*Tallennusominaisuus on käytettävissä asiakkaille, joilla on puhelutallennuksen lisäpalvelu.


Aloita puhelut helposti

Zendeskin Telavoxin avulla voit soittaa puheluita suoraan puhelinluettelosta tai asiakkaan yhteystietokortista. Voit valita, soitatko puhelut softapuhelimesta vai matkapuhelimesta, sen mukaan, mikä on sinulle sopivinta.


Telavoxin ja Zendeskin edut

  • Tehokkaampi tiketinkäsittely: Luo ja hallinnoi tikettejä suoraan Zendeskissä puhelujen aikana, mikä vähentää hallinnointiin kuluvaa aikaa ja antaa asiakaspalvelijan keskittyä asiakaspalveluun.
  • Henkilökohtaisempaa asiakaspalvelua: kun asiakastiedot ovat välittömästi saatavilla, asiamiehet voivat tarjota henkilökohtaisempaa ja asiantuntevampaa palvelua.
  • Manuaalisen työn tarpeen väheneminen: Puhelujen ja asiakastietojen hallinta samalla alustalla vähentää tarvetta siirtyä eri järjestelmien välillä ja tehostaa työnkulkua.


Kom igång

Zendeskin käyttöönotto Telavoxissa on helppoa. Katso videolta lisätietoja siitä, miten se toimii. Yhteyspäällikkösi on myös valmiina opastamaan sinua prosessin läpi ja varmistamaan sujuvan käyttöönoton.

Zendesk

Help Desk
Kerää kaikki tärkeät toiminnot yhteen paikkaan vaihtamatta työkalujen välillä. Yhdistä vaihdepalvelu ja help desk samaan alustaan.

Sisältyy seuraaviin tilauksiin:

Vaihda tänään!

Oletko valmis työskentelemään älykkäämmin? Osta palvelumme suoraan tai ota yhteyttä ja pyydä henkilökohtainen esittely.