Aloita uuden SIM-kortin käyttö

Tässä on kaikki, mitä sinun on tiedettävä, jotta pääset alkuun uuden SIM-kortin ja 5G:n kanssa.

Kysymyksiä ja vastauksia

Jotta voit käyttää 5G:tä ja soittaa puheluita 4G:n kautta (VoLTE), nämä ominaisuudet on otettava käyttöön iPhonessa. Yleensä ne aktivoituvat automaattisesti, mutta jos ongelmia ilmenee, voit seurata alla olevia ohjeita.

Huom! Vain iPhone 12 ja uudemmat mallit tukevat 5G:tä.

Ohjeet 5G:n ja VoLTE:n aktivointiin.

Uuden SIM-kortin myötä saat seuraavat edut ilman lisäkustannuksia:

  • Pääsy 5G:hen jopa 2100 Mbit/s nopeuksilla.
  • Paremmat verkkovierailupaketit ja enemmän surffailua ulkomailla.
  • Tuki Apple Watchille ja Samsung Watchille (tulossa pian).

Ymmärrämme, että uimakortin vaihtamisen yhteydessä voi herätä kysymyksiä. Seuraavassa on kanavia, joista saat apua:

Kun on aika vaihtaa SIM-kortti, saat tekstiviestin, jossa voit valita eSIM-kortin tai fyysisen SIM-kortin. Jos valitset fyysisen SIM-kortin, sinun on annettava toimitusosoitteesi. Huomaa, että toimitus voi kestää jonkin aikaa, mikä voi viivästyttää 5G:n käyttöä. Siksi suosittelemme, että valitset eSIM-kortin, jos puhelimesi tukee sitä, sillä se on nopeampi ja sujuvampi prosessi.

Tarkista, tukeeko puhelimesi eSIM-tekniikkaa.

Jos et ole saanut SIM-korttia viikon kuluessa tilauksesta, voit tilata uuden. Jos puhelimesi tukee eSIM-korttia, suosittelemme, että tilaat sen sijaan eSIM-kortin, minkä voit tehdä helposti itse tietokoneen kautta.

Jos tilaat uuden fyysisen SIM-kortin, lähetämme sen kahden työpäivän kuluessa, ja se aktivoidaan uudella numerollasi. Jos saat ensimmäisen tilatun SIM-kortin ennen kuin uusi saapuu, ota meihin yhteyttä, niin voimme helposti aktivoida sen puolestasi. Uuden SIM-kortin tilaaminen ei aiheuta lisäkustannuksia, ja toimitus on ilmainen.

Onko sinulla lisää kysymyksiä ja huolenaiheita?

Jos sinulla on kysyttävää tai huolenaiheita uimakorttimuutoksesta – voit aina tarkistaa tukisivultamme lisätietoja.