Aloita uuden SIM-kortin käyttö
Tässä on kaikki, mitä sinun on tiedettävä, jotta pääset alkuun uuden SIM-kortin ja 5G:n kanssa.

Kysymyksiä ja vastauksia
iPhonen käytön aloittaminen
Aloittaminen Androidin/Samsungin kanssa
Kytke 5G ja VoLTE päälle
Jotta voit käyttää 5G:tä ja soittaa puheluita 4G:n kautta (VoLTE), nämä ominaisuudet on otettava käyttöön iPhonessa. Yleensä ne aktivoituvat automaattisesti, mutta jos ongelmia ilmenee, voit seurata alla olevia ohjeita.
Huom! Vain iPhone 12 ja uudemmat mallit tukevat 5G:tä.
SIM-kortin vaihtamisen edut
Uuden SIM-kortin myötä saat seuraavat edut ilman lisäkustannuksia:
- Pääsy 5G:hen jopa 2100 Mbit/s nopeuksilla.
- Paremmat verkkovierailupaketit ja enemmän surffailua ulkomailla.
- Tuki Apple Watchille ja Samsung Watchille (tulossa pian).
Mihin minun pitäisi kääntyä, jos tarvitsen apua?
Ymmärrämme, että uimakortin vaihtamisen yhteydessä voi herätä kysymyksiä. Seuraavassa on kanavia, joista saat apua:
- Chat-tuki & FAQ
- Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen support@telavox.se
- Soita meille: 020-10 00 00 (vaihtoehto 2) tai +46 40 622 00 00 ulkomailta(aukioloajat: ma-pe 07:00-18:00).
SIM-kortin vaihtaminen: eSIM vai fyysinen SIM-kortti?
Kun on aika vaihtaa SIM-kortti, saat tekstiviestin, jossa voit valita eSIM-kortin tai fyysisen SIM-kortin. Jos valitset fyysisen SIM-kortin, sinun on annettava toimitusosoitteesi. Huomaa, että toimitus voi kestää jonkin aikaa, mikä voi viivästyttää 5G:n käyttöä. Siksi suosittelemme, että valitset eSIM-kortin, jos puhelimesi tukee sitä, sillä se on nopeampi ja sujuvampi prosessi.
En ole saanut uutta SIM-korttiani
Jos et ole saanut SIM-korttia viikon kuluessa tilauksesta, voit tilata uuden. Jos puhelimesi tukee eSIM-korttia, suosittelemme, että tilaat sen sijaan eSIM-kortin, minkä voit tehdä helposti itse tietokoneen kautta.
Jos tilaat uuden fyysisen SIM-kortin, lähetämme sen kahden työpäivän kuluessa, ja se aktivoidaan uudella numerollasi. Jos saat ensimmäisen tilatun SIM-kortin ennen kuin uusi saapuu, ota meihin yhteyttä, niin voimme helposti aktivoida sen puolestasi. Uuden SIM-kortin tilaaminen ei aiheuta lisäkustannuksia, ja toimitus on ilmainen.
Onko sinulla lisää kysymyksiä ja huolenaiheita?
Jos sinulla on kysyttävää tai huolenaiheita uimakorttimuutoksesta – voit aina tarkistaa tukisivultamme lisätietoja.