Voit helposti liittää puhelinpalvelumme, puhelinvaihteemme ja tiketöinnin olemassa oleviin työkaluihisi ja työnprosesseihin. Voit valita valmiista integroinneistamme suosituimpiin järjestelmiin tai luoda oman räätälöidyn ratkaisun erityistarpeidesi mukaan.

Lue lisää CRM-integraatioistamme täältä.

CRM-integraatiot

CRM-järjestelmään integroituna voit kerätä kaikki tiedot yhteen paikkaan. Näin voit tarjota nopeaa ja asianmukaista asiakaspalvelua ilman, että sinun tarvitsee etsiä tietoja manuaalisesti.

Muita suosittuja ominaisuuksia

Contact Lookup – kontaktien jäljittäminen

Tarjoa parempaa asiakaspalvelua hakemalla asiakastiedot automaattisesti CRM-järjestelmästäsi. Kontaktin haku helpottaa soittajan asiaankuuluvien tietojen löytämistä suoraan järjestelmästä, mikä helpottaa viestintää ja säästää aikaa arjessa.

PowerBI-integraatio

Power BI -integraation avulla voit visualisoida ja analysoida puhelutietojasi ja saada tietoa, joka auttaa sinua optimoimaan liiketoimintaasi ja tekemään tietoon perustuvia päätöksiä.

Help desk -integraatiot

Kun integrointi asiakaspalveluun on toteutettu, saat täydellisen yleiskuvan palvelusta suoraan nykyiseen järjestelmääsi, kun joku soittaa. Puhelut yhdistetään automaattisesti olemassa oleviin tiketteihin, mikä säästää aikaa ja tarjoaa paremman jäljitettävyyden, mikä lisää läpinäkyvyyttä ja nopeuttaa tapausten hallintaa.

Päivitä parempaan puhelinpalveluun

Autamme sinua tekemään jokaisesta työpäivästäsi hieman helpomman ja miellyttävämmän. Tutustu siihen, mitä voimme tehdä puolestasi!