5 syytä yhdistää puhelintoimintasi Teamsiin

Jaksot

Siirrä puhelinpalvelusi meille jo tänään

Pidä numerosi, autamme sinua muutossa ja aloitamme heti.

Puhelinpalvelut ja Teams – miten ne sopivat yhteen? Käytätkö Microsoft Teams tiedät, että viestintämahdollisuuksia on paljon – chateista ja videokokouksista sähköposteihin ja asiakirjoihin. Teams on kuitenkin myös täydellinen alusta koko yrityksesi puhelinpalvelun hallintaan. Tässä postauksessa kerromme lisää eduista, joita MS Teamsin integroiminen puhelinpalveluun tuo mukanaan. .

Täydellinen viestintäalusta

Teams-puhelinpalvelun avulla huomaat nopeasti, että kaikki asiat ovat yhdessä paikassa – ja olet silti yhtä helposti tavoitettavissa kuin ennenkin. Sinä ja pohjoismaiset kollegasi voitte käyttää samaa alustaa viestintään ja yhteistyöhön ilman vaivaa. Voit soittaa ilmaisia puheluita, keskustella ja yhdistää puheluita Ruotsin, Norjan, Suomen, Tanskan tai Yhdistyneen kuningaskunnan välillä yhtä helposti kuin jos istuisitte huoneen eri puolilla.

Kun puhelintoiminnot ovat Teamsissa, sinun ei myöskään tarvitse hallita eri järjestelmiä ja käyttöliittymiä, muistaa kirjautumistietoja tai pitää kirjaa siitä, mistä kanavasta olette puhuneet aiemmin. Tämä tehostaa keskinäisiä ja asiakastapaamisia.

Sinulla ei ole vain työtovereidesi puhelinnumeroita ja sähköpostiosoitteita, vaan voit myös helposti tallentaa asiakkaiden, yhteistyökumppaneiden ja tavarantoimittajien yhteystiedot yhteen paikkaan.

Teamsissa on kyse yhteistyöstä – ja yksi Teamsin hienoista puolista on se, että voit kutsua asiakkaita kokouksiin suoraan järjestelmässä. Voit antaa heidän osallistua keskusteluihin ja työskennellä suorassa lähetyksessä saman asiakirjan parissa samalla, kun sinä puhut puhelimessa. Tehokasta viestintää – kaikki yhdessä paikassa!

Täysi näkyvyys (ja hallinta) puhelintoiminnoissasi

Toimiva puhelinvaihdejärjestelmä on luultavasti yksi parhaista välineistä viestinnän sujuvoittamiseksi – sekä sisäisesti että asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden suuntaan. Kun koko puhelintoimintasi on Teamsissa, sen kautta on helppo hallita myös puheluiden kulkua, ja mahdollisuudet ovat lähes rajattomat.

Voit esimerkiksi:

  • Päätä itse, mikä numero näytetään lähteviä puheluita soitettaessa.
  • Soita kaikille yhteystiedoillesi suoraan heidän matkapuhelimeensa tai lankapuhelimeensa, olipa heillä Teams tai ei.
  • Valitse, haluatko vastata saapuviin puheluihin Teamsissa, matkapuhelimessa vai tietokoneen softapuhelimella.
  • Hallitse profiilejasi suoraan Teamsissa; voit esimerkiksi muuttaa tilapäistä viittausta, muuttaa vastaajaasi tai lisätä lomapoissaoloja.
  • Katso luettelo saapuvista puheluista.

Automaattinen synkronointi kaikkien laitteiden välillä

Toinen hyöty puhelintoimintojen liittämisestä Teamsiin on Microsoftin tarjoama tehokas synkronointi omien työkalujensa välillä. Kalenterit ja yhteystiedot päivittyvät automaattisesti sekä matkapuhelimeen että tietokoneeseen, joten kaikki tiedot sekä tulevissa että lähtevissä puheluissa ovat oikein.

Toinen etu on se, että puhelimesi synkronoituu suoraan kalenterivarauksiesi kanssa, mikä tarkoittaa, että jos joku soittaa, kun olet kokouksessa, hänelle ilmoitetaan, milloin olet taas käytettävissä. Jos taas olet varattu, puhelu siirretään suoraan puhelinvaihteeseen tai kollegalle. Välttämätön ominaisuus, jota kukaan ei halua olla käyttämättä, kun sitä aletaan käyttää!

Saumaton integrointi puhelintoiminnan, Teamsin ja muiden järjestelmien välillä

Yrityksesi puhelintoimintojen kokoamisesta yhteen paikkaan saatavat edut eivät rajoitu vain helppoon yleiskatsaukseen ja älykkääseen synkronointiin. Teams tarjoaa myös integraation satojen muiden työkalujen ja sovellusten kanssa, joita monet yritykset käyttävät päivittäisessä elämässään ja joita tarvitaan tehokkaan liiketoiminnan pyörittämiseen.

Microsoftin omien työkalujen, kuten sähköpostit ja kalenterit sisältävän Outlookin, lisäksi Teamsiin on yhtä helppoa liittää suoraan kaikkea analysointityökaluista asianhallintajärjestelmiin. Laajat integrointimahdollisuudet merkitsevät useita etuja eri osastoille, eikä vähiten niille, jotka ovat päivittäin yhteydessä asiakkaisiin.

Kun CRM on kytketty, esimerkiksi asiakaspalvelusi tai tukipalvelusi näkee välittömästi, kuka soittaa, sillä henkilön yhteystietokortti näkyy puhelun yhteydessä. Näin on helppo tarjota tehokasta apua välittömästi.

Bonuksena sinun ei tarvitse koskaan vaihtaa sovellusten tai selainikkunoiden välillä löytääkseen oikeat tiedot – kaikki on vain yhden napsautuksen päässä Teamsissa!

Tilastot ja analyysit suoraan Teamsissa

Kun Teamsin puhelintoiminnot ovat käytössä, on helppo saada kattavia tilastoja, joiden avulla voidaan konkreettisesti arvioida, miten työskentelet. Mitä teet tänään hyvin ja mitä voit parantaa? Sinulla voi olla myös yhteys Power BI:hen, jossa on helppo analysoida tietoja esimerkiksi siitä, kuinka monta asiakasta on soittanut, millaisia vastausaikoja sinulla on ja kuinka monta tapausta asiakaspalvelu käsittelee.

Samalla voit myös nähdä, miten Teamsin eri osia käytetään sisäiseen viestintään, ja tehdä johtopäätöksiä siitä, miten se vaikuttaa tehokkuuteen. Power BI:n avulla voit myös luoda räätälöityjä tilastoraportteja, joihin voit viitata ja joita voit käyttää sisäisten menettelyjen päivittämisessä ja optimoinnissa.

Miksi puhelintoiminnot kannattaa liittää Teamsiin?

Voit nyt soittaa puheluita suoraan Teamsista Telavox-integraation ansiosta. Saat käyttöösi kaikki Telavoxin ominaisuudet integroimalla puhelintoiminnot Teamsiin. Hallinnoi puhelinvaihdeasi ja soita lähteviä puheluita koko maailmaan yhdellä sovelluksella, jossa on keskitytty käyttäjäystävällisyyteen. Kaikki yhdessä paikassa – yksi saumaton kokemus.

Integroimalla Telavoxin Teamsin kanssa voit muun muassa:

  1. Hallitse puhelintasi täysin – ja saat kaikki puhelutilastot.
  2. Soita kaikkiin yhteystietoihin – riippumatta siitä, onko heillä joukkueita vai ei.
  3. Päätä, mikä numero näytetään – lankapuhelinnumerosi, matkapuhelinnumerosi tai puhelinvaihteen numero.
  4. Vastaanottaa ilmoituksia saapuvista puheluista – esimerkiksi siirtää puhelut kiinteään numeroon.

Aloita Telavoxin kanssa jo tänään!

Keskustele asiantuntijoidemme kanssa tai osta nyt ja koe rajoittamaton liiketoimintakutsu.