Voit helposti käsitellä saapuvia puheluita tiketöintijärjestelmämme avulla ja hallita kaikkia asiakastapauksia ensimmäisestä soitosta aina sulkemiseen asti.
Kun on paljon puheluita lajiteltavana, hallinnoitavana ja jaettavana, tehokkaan yhteistyön kannalta on tärkeää käyttää tiketöintijärjestelmää, joka antaa selkeän yleiskuvan kaikista asiakastapauksista. Voilá.
Tapaukset luodaan suoraan saapuvista puheluista. Näet helposti, mitkä liput on käsitelty ja mitkä ovat aktiivisia.
Määrität tapaukset oikealle henkilölle, jotta käsittely nopeutuu ja asiakaskokemus paranee.
Voit jakaa tietoja ja muistiinpanoja suoraan tapauksesta kollegojesi kanssa. Teet sujuvasti yhteistyötä osastojen välillä.
Anna tekoälytyökalujemme tallentaa ja tiivistää puhelut ja ehdottaa tunnisteita tehokkaampaa käsittelyä varten.
Tehosta tiketöintiä ja paranna viestintää kollegoiden ja asiakkaiden välillä.
Aika digitalisoida tiketöinti?
Tiketöintipalvelumme avulla tiketit luodaan automaattisesti saapuvista puheluista suoraan sovelluksessa. Voit tehdä helposti yhteistyötä kollegojen kanssa jakamalla sisäisiä muistiinpanoja ja antamalla tekoälypalvelumme tehdä puhelun yhteenvedon puolestasi. Näin sinulla on aina kattava yleiskuva käynnissä olevista ja päättyneistä tiketeistä, mikä yksinkertaistaa hallintaa ja parantaa asiakkaidesi palvelua. Haluaisitko mieluummin integroida olemassa olevaan tiketöintijärjestelmääsi? Lue lisää integraatioistamme täältä.
Tekoäly helpottaa työtäsi: se kirjoittaa puhelut automaattisesti puhtaaksi, lajittelee tiketit ja ehdottaa nopeita vastauksia sähköposteihin. Näin asiakaspalvelu voi työskennellä nopeammin ja asiakkaat saavat parempaa apua.
Ehdottomasti! Mobiilisovelluksemme avulla voit hallita tapauksia helposti myös liikkeellä ollessasi. Sovelluksen avulla on helppo tehdä yhteistyötä kollegoiden kanssa, vastata tärkeisiin puheluihin ja seurata tapauksia – missä ikinä oletkin.