Hallintaportaalimme antaa sinulle täyden hallinnan yritysviestinnästäsi ja helpottaa kaikkien käyttäjien, palvelujen ja asetusten hallintaa yhdessä paikassa. Intuitiivisen ja käyttäjäystävällisen yleiskatsauksen avulla voit nopeasti mukauttaa puhelinvaihteen toimintoja, määrittää numeroita ja säätää käyttäjien ja ryhmien oikeuksia.
Seuraavassa on joitakin hallintaportaalin keskeisiä ominaisuuksia:
- Käyttäjien hallinta: lisää, poista tai muokkaa käyttäjiä, määritä rooleja ja anna erilaisia oikeuksia tarpeidesi mukaan. Voit myös luoda ja hallita ryhmiä, kuten jonoryhmiä tai osastoja.
- Numeronhallinta: Hallitse puhelinnumeroita sekä matkapuhelin- että kiinteän verkon liittymiä varten, määritä käyttäjille uusia numeroita ja määritä numerot tarvittaessa uudelleen.
- Jonoasetukset: Säädä, miten puheluita käsitellään jonoissa, valitse odotusaika ja soitettava musiikki. Voit myös tarkastella reaaliaikaisia tilastoja, jotta voit seurata jonojen kuormitusta.
- Vaihteen asetukset: Mukauta vaihteen ominaisuuksia, kuten puhelujen reititystä, aukioloaikoja ja äänivalikoita (IVR). Voit myös määrittää ominaisuuksia, kuten ”Soiton odotus”, puhelunsiirto ja automaattinen vastaaja.
- Puhelutilastot: Saat yksityiskohtaisia tilastoja saapuvista ja lähtevistä puheluista. Analysoi puheluiden määrää, vastausaikoja ja jonotustilastoja optimoidaksesi asiakaspalvelusi ja puhelujen käsittelyn.
- Integraatiot: Määritä integraatiot CRM-järjestelmien, asianhallintatyökalujen ja muiden alustojen kanssa viestinnän tehostamiseksi ja työnkulkujen automatisoimiseksi.
- Tietoturva ja käyttöoikeus: Määritä tietoturvaominaisuudet, kuten kaksitekijätodennus ja IP-rajoitteet, suojaamaan yritysviestintääsi.
Hallintaportaalimme avulla on helppo hallita ja mukauttaa kaikkia puhelin- ja viestintätoimintojesi osa-alueita, joten voit keskittyä liiketoimintasi edistämiseen.