Tutustu kaikkiin mahdollisuuksiin puhelinpalvelumme avulla. Monipuolisten toiminteiden avulla voit yksinkertaistaa työpäivääsi ja optimoida puheluvirtojasi, mikä johtaa tyytyväisempiin asiakkaisiin ja parempiin tuloksiin.
Voit soittaa suoraan numeroon napsauttamalla numeroa - nopeasti ja helposti.
Kansallisiin numerorekistereihin integroituna näet, kuka soittaa, jopa tuntemattomat numerot. Valitse, minkä numeron haluat näytettävän, kun soitat.
Kaksoiskortti on matkapuhelinliittymään liitetty ylimääräinen SIM-kortti. Kaksoiskortilla jaat liittymässäsi olevan surffausmäärän.
Voit soittaa puheluita, lähettää tekstiviestejä ja MMS-viestejä samaan hintaan EU:n/ETA:n alueella kuin Ruotsissa. Sama pätee myös surffaukseen, jossa voit käyttää liittymääsi enintään 50 Gt kuukaudessa.
Viestintä paikallisen numeron kanssa useissa maissa saapuvia puheluita varten. Numero voidaan yhdistää käyttäjän tai vaihtopalvelun kanssa.
Lisäpalvelumme "Ilmaiset puhelut EU:hun" avulla voit soittaa Ruotsista EU/ETA-maihin samaan hintaan kuin Ruotsin sisällä. Minuutti-/SMS/MMS-hinta määräytyy sen hinnan mukaan, joka sinulla on Ruotsin sisällä matkapuhelinliittymässäsi.
IP-puhelimissa puhelut soitetaan perinteisten puhelinlinjojen sijasta internetin kautta. Se tarjoaa paremman puhelunlaadun, alhaisemmat kustannukset ja mahdollisuuden soittaa millä tahansa laitteella, missä tahansa oletkin.
Yhdistä puhelinpalvelusi yhden matkapuhelinoperaattorin kanssa ja laajene helposti maan sisällä tai yli rajojen.
Hyödynnä tekoälyn koostamat tekstimuotoiset yhteenvedot - olitpa sitten puhelimessa, kokouksessa tai kuuntelemassa vastaajaviestejä.
Muuta tai päivitä vastaajasi ilman, että sinun tarvitsee nauhoittaa uutta. Kirjoita teksti, valitse ääni - ja lataa. Nopeasti ja helposti. Saatavana useilla kielillä.
Hallintaportaalimme avulla pääset käsiksi kaikkiin laskuihisi. Saat laskut yksittäisille henkilöille tai koko toimistolle, jotta saat paremman yleiskuvan ja valvonnan.
Ylläpitäjänä sinulla on kaikki valvonta käsissäsi portaalin kautta. Voit tehdä muutoksia ja päivityksiä puhelin- ja puhelinvaihteeseesi reaaliajassa.
Hallitse ja mukauta yrityksesi tilauksia. Lisää uusia tilauksia, tee muutoksia ja seuraa kustannuksia - kaikki yhden kätevän portaalin kautta.
Siirrä puhelinnumerot Telavoxiin hallintaportaalissamme ja siirrä numerot helposti.
Oma yleiskatsaus, joka on softapuhelimen puhelinvaihde-välilehdellä, tarjoaa yleiskatsauksen jonoistasi ja edustajistasi, mukaan lukien jonossa olevien puhelujen määrän, kirjautuneet ja käytettävissä olevat käyttäjät sekä pisin odotusaika.
Tarkastele ja hallinnoi tavoitettavuuttasi sovelluksessamme, jotta voit varmistaa puhelujen asianmukaisen hallinnan sekä sisäisesti että ulkoisesti.
Totta kai saat vastaajan. Jaetun vastaajan avulla useat käyttäjät voivat jakaa saman vastaajan, mikä helpottaa viestien hallintaa ja kuuntelua tiimissä tai osastolla.
Profiilien avulla voit helposti ilmoittaa saatavuudestasi sekä asiakkaille että kollegoille. Voit näyttää, oletko lounaalla, kokouksessa vai lomalla, ja mukauttaa, mitkä puhelut ohjataan ja mikä numero näytetään. Voit hallita sovelluksessamme, aikatauluttaa tai yhdistää kalenterisi automaattiseen valvontaan.
IVR:n avulla asiakkaat voivat navigoida puhelinvalikossa painamalla painikkeita ja saada nopeasti yhteyden oikeaan osastoon tai palveluun. Tämä tehostaa puhelujen käsittelyä ja parantaa asiakaskokemusta.
Luo tervetuliaisviesti, jossa asiakkaalle annetaan asiaankuuluvat tiedot ja mahdollisuus odottaa jonossa tai saada puhelu.
Puhelujen hallinta helpottaa useiden puheluiden käsittelyä. Vaihda saapuvien puheluiden välillä, aseta puhelut pitoon, ota puheluita vastaan kollegoilta tai ryhmiltä ja aseta musiikki pitoon. Ihanteellinen tiimien sujuvaan viestintään.
Luo älykkäitä sääntöjä ja automatisoi puhelujen käsittelyä puhelinvaihteessasi yhdistämällä se ulkoisiin järjestelmiin.
Kytke analoginen faksilaite PBX:n kautta tai käytä faksi sähköpostiin -palvelua faksien vastaanottamiseen ilman fyysistä laitetta.
Siirrä puhelut suoraan sovelluksessa matkapuhelimessa tai tietokoneella - nopeasti ja helposti, myös liikkeellä ollessasi. Keskustele kollegasi kanssa ennen puhelun siirtämistä tai siirrä puhelu suoraan.
Haluatko pikavalinnan sisäisiä puheluita varten? Tämä ominaisuus on sinua varten.
Haluatko, että jäsenryhmä vastaanottaa puheluita sen jälkeen, kun toinen ryhmä ei ole vastannut tiettyyn aikaan? Silloin voit käyttää viivästetyn vastauksen ryhmäominaisuutta ja mukauttaa, kenelle tai keille soitetaan ja milloin.
Meillä on valtava kirjasto upeita soittoääniä, joten voit aina valita mielialallesi ja persoonallisuudellesi parhaiten sopivan soittoäänen.
Voit helposti suunnitella aukioloaikojen ja työntekijöiden vapaapäivien muutokset lomien alla. Luo uusi työvuoro hallintaportaalissa, lisää viesti ja aikatauluta. Voit tietysti tarvittaessa tehdä massamuokkauksen kaikille työntekijöille.
Työpöytäsovelluksemme avulla on helppo hallita puhelintoimintaa, puhelinvaihteita ja lipunmyyntiä suoraan tietokoneeltasi. Sinulla on täysi hallinta yrityksesi viestintään ja voit työskennellä sujuvasti missä tahansa oletkin.
Verkkosovelluksemme avulla voit helposti hallita puhelintoimintaa, puhelinvaihteita ja lipunmyyntiä suoraan selaimellasi. Sinulla on täysi hallinta yrityksesi viestintään ja voit työskennellä sujuvasti missä tahansa oletkin.
Koko yrityksen mobiililisenssit, puhelinvaihde ja tiketöinti taskussasi! Mobiilisovelluksellamme voit soittaa puheluita, keskustella kollegoiden kanssa, tarkastella live-tilastoja ja hallita puhelinvaihteen asetuksia - helposti ja kätevästi, missä tahansa oletkin.
Valitse, miten saapuvat puhelut jaetaan jonossa jäsenten kesken.
Tarvitsevatko agenttisi aikaa käsitellä tapausta puhelun päätyttyä? Aktivoi automaattinen lopetusaika jokaisen puhelun jälkeen. Se toimii aivan kuten "Taukoprofiili"-ominaisuus, sillä erotuksella, että tauko aktivoituu automaattisesti jokaisen päättyneen puhelun jälkeen, jotta edellisen tapauksen käsittelyyn jää riittävästi aikaa.
Näytä lisätietoja puhelun aikana automaattisesti. Luo ja mukauta widget tarpeidesi mukaan.
Taukoprofiilit aktivoidaan saumattomasti sovelluksemme taukopainikkeella, jolloin agentti voidaan nopeasti kirjautua ulos jonosta. Puhelun päätyttyä agentti kirjautuu ulos jonojärjestelmästä määritellyksi ajaksi, jolloin aikaa jää riittävästi edellisen tiketin loppuunsaattamiseen.
Jonoon soittaja voi jättää puhelinnumeronsa, jolloin hänelle soitetaan - sen sijaan, että hän istuisi ja odottaisi jonossa.
Yhteiskuuntelu on loistava väline työntekijöiden kouluttamiseen ja tukemiseen, sillä sen avulla voit kuunnella heidän keskustelujaan reaaliajassa.
Luo jonoja ja soittostrategioita sille, miten haluat käsitellä saapuvat puhelut. Käyttäjänä sinulla on mahdollisuus kirjautua jonoihin tai poistua niistä itsesi tai kollegojesi puolesta.
Tallenna puhelut, jotta voit parantaa koulutusta, turvallisuutta ja lainmukaisuutta. Tallennus käynnistyy automaattisesti tai manuaalisesti ja tallentuu jopa 2 vuodeksi.
Onko sinulla henkilöitä, joiden pitäisi aina saada sinut kiinni, vaikka olisitkin kiireinen? Priority Number -ominaisuutemme avulla tärkeät yhteyshenkilöt, kuten asiakkaat tai päiväkoti, voivat edelleen soittaa sinulle, kun taas muut puhelut menevät vastaajaan.
Tarjoa parempaa asiakaspalvelua hakemalla asiakastiedot automaattisesti CRM-järjestelmästäsi. Kontaktin haku helpottaa soittajan asiaankuuluvien tietojen löytämistä suoraan järjestelmästä, mikä helpottaa viestintää ja säästää aikaa arjessa.
Power BI -integraation avulla voit visualisoida ja analysoida puhelutietojasi ja saada tietoa, joka auttaa sinua optimoimaan liiketoimintaasi ja tekemään tietoon perustuvia päätöksiä.
CRM-järjestelmään integroituna voit kerätä kaikki tiedot yhteen paikkaan. Näin voit tarjota nopeaa ja asianmukaista asiakaspalvelua ilman, että sinun tarvitsee etsiä tietoja manuaalisesti.
Kun integrointi asiakaspalveluun on toteutettu, saat täydellisen yleiskuvan palvelusta suoraan nykyiseen järjestelmääsi, kun joku soittaa. Puhelut yhdistetään automaattisesti olemassa oleviin tiketteihin, mikä säästää aikaa ja tarjoaa paremman jäljitettävyyden, mikä lisää läpinäkyvyyttä ja nopeuttaa tapausten hallintaa.
Luo suora yhteys tavallisen kalenterisi ja Telavox-profiilin tilan välille. Jatkat päiviesi suunnittelua tavalliseen tapaan kalenterissa, ja me huolehdimme siitä, että sinut ohjataan oikeaan suuntaan.
Anna järjestelmiesi automaattisesti ohjata sisääntulevia puheluja ja määrätä asiakkaat oikealle osastolle, asiakaspäällikölle tai VIP-jonoon. Räätälöi ohjaukset omien tarpeidesi mukaan suoraan sovelluksessamme.
Jaetut työtilat - ominaisuuden avulla voit työskennellä yhdessä kollegoiden kanssa sujuvasti ja tehokkaasti.
Lisää tapauksiin sisäisiä muistiinpanoja tiimin viestinnän parantamiseksi.
Luokittele tapaukset parempaa jäsentelyä ja nopeampaa käsittelyä varten.
Vastaa lippuihin tekstiviestillä, jotta viestintä asiakkaiden kanssa on nopeaa ja helppoa.
Määritä tapaukselle vastuuhenkilö, jotta vastuuvelvollisuus ja seuranta ovat selkeämpiä.
Tulevia puheluita varten luodaan tiketti automaattisesti. Voit jakaa tiketin kollegoiden kanssa, tarkastella historiaa ja lähettää tekstiviestin soittajalle. Voit myös käyttää tekoälyä vuorovaikutuksen puhtaaksikirjoittamiseen ja tiivistämiseen yhdellä napsautuksella.
Power BI -integraation avulla voit visualisoida ja analysoida puhelutietojasi ja saada tietoa, joka auttaa sinua optimoimaan liiketoimintaasi ja tekemään tietoon perustuvia päätöksiä.
Luo erilaisia tilastonäyttöjä, jotta voit seurata, miten asiakaspalvelijat pärjäävät päivän mittaan. Voit luoda tilastoja jonoille tai asiamiehille, jotta saat selkeän yleiskuvan.
Tarkastele tilastoja päiväkohtaisesti, viikoittain tai kuukausittain ja seuraa niitä reaaliaikaisesti - suoraan sovelluksessamme. Haluatko raportteja? Määritä ne helposti ja ajoita ne tarpeen mukaan hallintaportaalissamme.
Jaa näyttösi kollegoiden kanssa, jotta voit tehdä yhteistyötä ja ratkaista ongelmia yhdessä helpommin.
Jaa yhteystiedot tiimisi kanssa, jotta voit koordinoida toimintaa paremmin ja saada tärkeät tiedot nopeammin.
Jaa tiedostoja helposti ja nopeasti tiimisi kanssa parempaa yhteistyötä varten.
Kommunikoi reaaliaikaisesti tiimisi kanssa jaetun chatin kautta.
Videoneuvottelujen avulla voit pitää kokouksia HD-laadulla riippumatta siitä, missä osallistujat ovat. Voit jakaa näyttöjä, keskustella ja tehdä yhteistyötä saumattomasti reaaliajassa - suoraan sovelluksessamme.
Vaikka videokokoukset ovatkin yleisiä, telekonferensseilla on etunsa. Ne antavat osallistujille enemmän vapautta osallistua esimerkiksi matkapuhelimesta käsin, olivatpa he sitten autossa tai sähkökävelyllä.
Sisäinen chat yksinkertaistaa ja vahvistaa viestintää yrityksen sisällä. Se on täydellinen ratkaisu silloin, kun aikaa on vähän ja kun tarvitaan vain lyhyitä ja nopeita vastauksia. Työntekijät voivat myös vapauttaa tilaa sähköpostilaatikossaan! Telavox-chat on käytettävissä sekä mobiilissa että työpöydällä, ja voit luoda sekä avoimia että suljettuja ryhmiä, joissa voit viestiä. Säilytämme chat-historiaa 24 kuukautta.
Chat-widgettimme helpottaa sinua keskustelemaan asiakkaidesi kanssa, jotka keskustelevat kanssasi verkkosivustosi kautta. Chatin lisäksi widgetissämme näkyy puhelinjonosi, aukioloaikasi ja yhteystietosi.
Kirjaudu sisään Googlen, Microsoftin tai Okta Single Sign-On -palvelun avulla, jotta sinun ei tarvitse hallita useita salasanoja. Telavox integroituu nykyiseen kirjautumisjärjestelmääsi helposti ja turvallisesti.
Soittajan henkilöllisyyden todentaminen. Lisää turvallisuutta ja tehokkuutta BankID-integraatiomme avulla.
Voit helposti estää nimettömät puhelut ja luoda sääntöjä, joilla pysäytät ei-toivotut saapuvat ja lähtevät puhelut. Voit mukauttaa estoja yksittäisille käyttäjille tai massoittain hallintaportaalin kautta.
Meillä on älykkäitä ratkaisuja kaikenkokoisille yrityksille – pääset alkuun nopeasti ja helposti.