Vaihteemme antaa sinulle selkeän kuvan siitä, miten sisäinen viestintäsi toimii ja miten sinuun yhteyttä ottavia asiakkaita kohdellaan. Näet esimerkiksi, kuinka pitkiä puhelujonot ovat, kuinka moneen puheluun vastataan ja kuinka kauan puhelu keskimäärin kestää. Voit tarkastella tilastoja päiväkohtaisesti, viikoittain tai kuukausittain, seurata niitä reaaliajassa tai pyytää pysyviä raportteja. Jos käytät Microsoftin Power BI:tä, voit helposti luoda siellä kaavioita ja tietoja, muuten voit ladata tilastot raakadatana omia raporttejasi ja työkalujasi varten.

Puhelutilastot

Tarkastele tilastoja päiväkohtaisesti, viikoittain tai kuukausittain ja seuraa niitä reaaliaikaisesti – suoraan sovelluksessamme. Haluatko raportteja? Määritä ne helposti ja ajoita ne tarpeen mukaan hallintaportaalissamme.

Muita suosittuja ominaisuuksia

Raportit

Laadit yksityiskohtaisia raportteja suorituskyvyn analysoimiseksi ja parannuskohteiden tunnistamiseksi.

PowerBI-integraatio

Power BI -integraation avulla voit visualisoida ja analysoida puhelutietojasi ja saada tietoa, joka auttaa sinua optimoimaan liiketoimintaasi ja tekemään tietoon perustuvia päätöksiä.

Tilastonäyttö

Luo erilaisia tilastonäyttöjä, jotta voit seurata, miten asiakaspalvelijat pärjäävät päivän mittaan. Voit luoda tilastoja jonoille tai asiamiehille, jotta saat selkeän yleiskuvan.

Päivitä parempaan puhelinpalveluun

Autamme sinua tekemään jokaisesta työpäivästäsi hieman helpomman ja miellyttävämmän. Tutustu siihen, mitä voimme tehdä puolestasi!