Suositun puhelutallennusominaisuutemme avulla voit tallentaa lankapuhelimiin, matkapuhelinnumeroihin ja jonotusjärjestelmään saapuvat puhelut. Voit käyttää nauhoitettuja puheluita koulutus-, turvallisuus- ja vaatimustenmukaisuustarkoituksiin.

Valitse integrointi Touch Technologies:n tai GuardRECin kanssa, jotta voit noudattaa lakeja ja määräyksiä, kuten MiFiD II:ta. Voit myös tunnistaa soittajat BankID-integraatiomme avulla lisäturvaksi. Lähtevät ja saapuvat puhelut tallennetaan ja säilytetään 24 kuukauden ajan, ja tallenteita on helppo lisätä tai poistaa.

Muista: Tarvitset luvan nauhoitettujen puhelujen kuuntelemiseen. Järjestelmänvalvojat, joilla on oikeudet, voivat käyttää kaikkia nauhoitettuja puheluita.

Puhelun tallennus

Tallenna puhelut, jotta voit parantaa koulutusta, turvallisuutta ja lainmukaisuutta. Tallennus käynnistyy automaattisesti tai manuaalisesti ja tallentuu jopa 2 vuodeksi.

Muita suosittuja ominaisuuksia

Tapahtumien ja juhlapyhien aikataulu

Suunnittele mukautettuja tapahtumia ja juhlapyhiä puhelinvaihteessasi. Säästät aikaa soveltamalla muutoksia massana ja varmistat, että IVR- ja jonotiedot päivitetään aina oikeilla aukioloajoilla.

Minun yleiskatsaukseni

Oma yleiskatsaus, joka on softapuhelimen puhelinvaihde-välilehdellä, tarjoaa yleiskatsauksen jonoistasi ja edustajistasi, mukaan lukien jonossa olevien puhelujen määrän, kirjautuneet ja käytettävissä olevat käyttäjät sekä pisin odotusaika.

Yhteys

Liitäntäominaisuuden avulla voit helposti yhdistää puhelintoimintomme laitteisiin, kuten kokouspuhelimiin, analogisiin fakseihin tai sisäpuhelimiin.

Päivitä parempaan puhelinpalveluun

Autamme sinua tekemään jokaisesta työpäivästäsi hieman helpomman ja miellyttävämmän. Tutustu siihen, mitä voimme tehdä puolestasi!