Contact Lookup -palvelumme avulla saat asiakastiedot heti, kun puhelu saapuu. Synkronoimalla CRM:n kanssa saat täydellisen yleiskuvan asiakkaasta ennen puheluun vastaamista, mikä helpottaa henkilökohtaisen ja tarkoituksenmukaisen palvelun tarjoamista. Lue lisää CRM-integraatioistamme täältä.

Contact Lookup – kontaktien jäljittäminen

Tarjoa parempaa asiakaspalvelua hakemalla asiakastiedot automaattisesti CRM-järjestelmästäsi. Kontaktin haku helpottaa soittajan asiaankuuluvien tietojen löytämistä suoraan järjestelmästä, mikä helpottaa viestintää ja säästää aikaa arjessa.

Muita suosittuja ominaisuuksia

PowerBI-integraatio

Power BI -integraation avulla voit visualisoida ja analysoida puhelutietojasi ja saada tietoa, joka auttaa sinua optimoimaan liiketoimintaasi ja tekemään tietoon perustuvia päätöksiä.

CRM-integraatiot

CRM-järjestelmään integroituna voit kerätä kaikki tiedot yhteen paikkaan. Näin voit tarjota nopeaa ja asianmukaista asiakaspalvelua ilman, että sinun tarvitsee etsiä tietoja manuaalisesti.

Help desk -integraatiot

Kun integrointi asiakaspalveluun on toteutettu, saat täydellisen yleiskuvan palvelusta suoraan nykyiseen järjestelmääsi, kun joku soittaa. Puhelut yhdistetään automaattisesti olemassa oleviin tiketteihin, mikä säästää aikaa ja tarjoaa paremman jäljitettävyyden, mikä lisää läpinäkyvyyttä ja nopeuttaa tapausten hallintaa.

Päivitä parempaan puhelinpalveluun

Autamme sinua tekemään jokaisesta työpäivästäsi hieman helpomman ja miellyttävämmän. Tutustu siihen, mitä voimme tehdä puolestasi!