Koti Integraatiot CRM Microsoft Dynamics 365
Linkit muille verkkosivustoille
Vastaa puheluihin ja soita niitä suoraan Dynamicsissa. Dynamicsin Telavox-sovelluksen avulla saat täydellisen hallinnan puheluiden yhdistämisestä ja pysäköinnistä ja voit samalla keskittyä asiakkaisiisi.
Näet asiakkaan historian saapuvista tai käynnissä olevista keskusteluista. Viimeisimmät keskustelut ja tapaukset esitetään ja linkitetään, joten voit nopeasti napsauttaa Dynamicsissa asianomaiseen tapaukseen tai yhteystietoon.
Näkemällä aiemmat vuorovaikutukset voit mukauttaa viestintääsi ja tarjota relevantimpaa sekä henkilökohtaisempaa palvelua suoraan puhelun aikana.
Kun vastaat puheluihin Telavoxissa, asiaankuuluvat asiakastiedot haetaan automaattisesti Dynamicsista. Näet heti, kuka soittaa, yrityksen nimen, sähköpostiosoitteen ja vastuullisen asiakaspäällikön – näin voit tarjota parasta mahdollista palvelua heti ensimmäisestä sekunnista lähtien.
Kaikki Telavoxissa käsittelemäsi puhelut yhdistetään automaattisesti oikeaan yhteystietoon Dynamicsissa. Näin pääset välittömästi käsiksi asiakkaan koko historiaan, voit kirjata puheluihin muistiinpanoja ja saat selkeän yleiskuvan meneillään olevista tapauksista ja mahdollisuuksista. Tämä virtaviivaistaa sekä seurantaa että jatkuvaa asiakaspalvelutyötäsi.
Optimoi asiakasviestintäsi integroimalla Telavox Dynamicsiin.
Säästä aikaa, paranna asiakaskokemusta ja tehosta tiimisi työnkulkuja.
Hallitse kaikkia puheluita suoraan Dynamicsissa. Säästä aikaa, kun kaikki tiedot ovat yhdessä paikassa, ja tehosta jokaisen asiakaskontaktin hoitamista.
Pidä numerosi, autamme sinua muutossa ja aloitamme heti.