Microsoft Dynamics 365

CRM
Kerää kaikki tärkeät toiminnot yhteen paikkaan vaihtamatta työkalujen välillä. Yhdistä vaihdepalvelu ja CRM samalle alustalle.

Linkit muille verkkosivustoille

Puhelujen hallinta Dynamicsissa

Vastaa puheluihin ja soita niitä suoraan Dynamicsissa. Dynamicsin Telavox-sovelluksen avulla saat täydellisen hallinnan puheluiden yhdistämisestä ja pysäköinnistä ja voit samalla keskittyä asiakkaisiisi.

Kirjaa puhelut ja tiketit reaaliajassa

Tehosta työtäsi kirjaamalla puhelut ja luomalla tikettejä suoraan käynnissä olevan puhelun aikana.

Täydellinen yleiskuva aiemmista puheluista ja tiketeistä

Näet asiakkaan historian saapuvista tai käynnissä olevista keskusteluista. Viimeisimmät keskustelut ja tapaukset esitetään ja linkitetään, joten voit nopeasti napsauttaa Dynamicsissa asianomaiseen tapaukseen tai yhteystietoon.

Nopea pääsy tärkeisiin asiakastietoihin

Näkemällä aiemmat vuorovaikutukset voit mukauttaa viestintääsi ja tarjota relevantimpaa sekä henkilökohtaisempaa palvelua suoraan puhelun aikana.

Synkronoi tiedot Telavoxiin

Kun vastaat puheluihin Telavoxissa, asiaankuuluvat asiakastiedot haetaan automaattisesti Dynamicsista. Näet heti, kuka soittaa, yrityksen nimen, sähköpostiosoitteen ja vastuullisen asiakaspäällikön – näin voit tarjota parasta mahdollista palvelua heti ensimmäisestä sekunnista lähtien.

Nopea pääsy asiakaskorttiin

Kaikki Telavoxissa käsittelemäsi puhelut yhdistetään automaattisesti oikeaan yhteystietoon Dynamicsissa. Näin pääset välittömästi käsiksi asiakkaan koko historiaan, voit kirjata puheluihin muistiinpanoja ja saat selkeän yleiskuvan meneillään olevista tapauksista ja mahdollisuuksista. Tämä virtaviivaistaa sekä seurantaa että jatkuvaa asiakaspalvelutyötäsi.

Telavox-sovelluksen vaatimukset Dynamicsissa

  • Telavox-lisenssi CRM-integraatiolisäyksellä
  • MS Dynamics -lisenssi (Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Customer Service, Dynamics 365 Field Service)
  • Dynamics 365 Channel Integration Framework (CIF) -sovellus on asennettu.

Asenna Dynamics 365 CIF

  1. Lataa ja asenna Dynamics 365 Channel Integration Framwork (CIF).
  2. Määritä kanavan tarjoaja CTI:tä varten. Täytä alla olevat tiedot.

    Nimi: Telavox CTI
    Label: Telavox CTI
    Kanavan URL-osoite: https://msdynamics-cti.telavox.com/?base= (esimerkki; https://msdynamics-cti.telavox.com/?base=https://company.crm.dynamics.com/)
    Enable Outbound Communication (Ota lähtevä tiedonsiirto käyttöön): Yes (Kyllä)
    Channel Order (Kanavan järjestys): 0
    API-versio: 1.0
    Trusted Domain (Luotettu verkkotunnus):
    Asiakasparametrit:

  3. Valitse sovellukset, joissa haluat Telavox CTI:n näkyvän.
  4. Valitse, mitkä roolit haluat valtuuttaa käyttämään Telavox CTI:tä.

Telavoxin yhteystietojen etsimistä koskevat vaatimukset

  • Telavox Contact Lookup -laajennus.

Asenna yhteystietojen haku

  1. Asenna Dynamics Contact Lookup Telavoxin hallintaportaaliin (App Directory).
  2. Täytä Dynamicsin kirjautumistietosi.
  3. Paina ”käynnistä integrointi”.

Yhteystietojen lisääminen käyttäjille

  1. Siirry Telavoxin hallintaportaalissa kohtaan Users -> Call Widgets.
  2. Valitse käyttäjät, joilla on tarkoitus olla yhteystietojen haku.
  3. Napsauta ”Lisää” oikeanpuoleisessa osiossa.
  4. Valitse Salesforce Lookup Widget.

Muut tiedot

Jotta yhteystietojen haku toimisi oikein, kaikkien CRM-järjestelmääsi tallennettujen puhelinnumeroiden on oltava E164-muodossa. Tässä muodossa numerot alkavat ”+”-merkillä, jota seuraa maakoodi. Numeroissa ei saa olla erikoismerkkejä, kuten välilyöntejä, sulkeita tai yhdysmerkkejä. Tässä esimerkki kelvollisesta numerosta: +35893123123.

Dynamicsin ja Telavoxin integroinnin edut

Optimoi asiakasviestintäsi integroimalla Telavox Dynamicsiin.
Säästä aikaa, paranna asiakaskokemusta ja tehosta tiimisi työnkulkuja.

Tehokkaampi asiakaspalvelu

Hallitse kaikkia puheluita suoraan Dynamicsissa. Säästä aikaa, kun kaikki tiedot ovat yhdessä paikassa, ja tehosta jokaisen asiakaskontaktin hoitamista.

Henkilökohtaiset asiakaskokemukset

Pääset välittömästi käsiksi tärkeimpiin asiakastietoihin puhelun aikana. Tarjoa asiantuntevampi, saumattomampi ja yksilöllisempi asiakaskokemus ilman, että sinun tarvitsee vaihtaa työkalujen välillä.

Kevennetty hallinto

Automatisoi suuri osa manuaalisesta työstä, joka liittyy asiakastietojen tallentamiseen ja päivittämiseen. Keskity siihen, mikä on todella tärkeää – asiakkaat.

Usein kysytyt kysymykset ja vastaukset

  • Soita ja vastaanota puheluita suoraan Dynamicsissa
  • Näet asiakastiedot saapuvista puheluista automaattisesti
  • Puheluhistorian ja asiakastietojen hallinta yhdessä paikassa
  • Siirrä ja pysäköi puhelut suoraan Dynamicsissa
  • Telavoxin lisenssi
  • Telavoxin valinnainen palvelu CRM-integraatio
  • MS Dynamics -lisenssi (Dynamics 365 Ssales, Dynamics 365 Customer Service, Dynamics 365 Field Service).
  • Dynamics 365 Channel Integration Framework (CIF) -sovellus on asennettu.
  • Telavox hakee automaattisesti asiakastiedot Dynamicsista, kun puhelu tulee.
  • Näet kaikki asiaankuuluvat asiakastiedot suoraan puhelun aikana.


Siirrä puhelinpalvelusi meille jo tänään

Pidä numerosi, autamme sinua muutossa ja aloitamme heti.