Salesforce

CRM
Kerää kaikki tärkeät toiminnot yhteen paikkaan vaihtamatta työkalujen välillä. Yhdistä vaihdepalvelu ja CRM samalle alustalle.

Linkit muille verkkosivustoille

Puhelujen hallinta Salesforcessa

Vastaa puheluihin ja soita niitä suoraan Salesforcessa. Salesforcen Telavox-sovelluksen avulla voit hallita puheluiden yhdistämistä ja pistää odottamaan ja keskittyä samalla asiakkaisiin.

Tallenna puhelut ja tiketit reaaliajassa

Tehosta työtäsi kirjaamalla puhelut ja luomalla tikettejä suoraan käynnissä olevan puhelun aikana.

Täydellinen yleiskuva aiemmista puheluista ja tiketeistä

Näe asiakkaan historia saapuvien ja käynnissä olevien puheluiden aikana. Viimeisimmät puhelut ja tiketit näytetään linkitettyinä, jotta voit nopeasti siirtyä relevanttiin tapaukseen tai yhteystietoon Salesforcessa.

Nopea pääsy tärkeisiin asiakastietoihin

Näkemällä aiemmat vuorovaikutukset voit mukauttaa viestintääsi ja tarjota relevantimpaa sekä henkilökohtaisempaa palvelua suoraan puhelun aikana.

Synkronoi tiedot Telavoxiin

Kun vastaat puheluihin Telavoxissa, Salesforcen relevantit asiakastiedot haetaan automaattisesti. Näet heti, kuka soittaa, yrityksen nimen, sähköpostin ja vastuullisen account managerin – kaikki tarvittava parhaan mahdollisen palvelun tarjoamiseen heti ensimmäisestä sekunnista lähtien

Nopea pääsy asiakaskorttiin

Kaikki Telavoxissa käsittelemäsi puhelut linkitetään automaattisesti oikeaan kontaktiin Salesforcessa. Saat välittömän pääsyn asiakkaan täydelliseen historiaan, mahdollisuuden kirjata puhelumuistiinpanoja sekä selkeän yleiskuvan käynnissä olevista asioista ja mahdollisuuksista. Tämä tehostaa sekä seurantaa että jatkuvaa asiakassuhteiden hoitoa.

Telavox-sovelluksen vaatimukset Salesforcessa

  • Telavox CRM-integraatio-lisäosa.
  • Salesforce Enterprise Edition Lightning-sovelluksilla.
  • Luku- ja kirjoitusoikeudet seuraaviin objekteihin: Tili, Tapaus, Yhteyshenkilö, Lead, Tehtävä.

Asenna AppExchangesta

  1. Etsi Telavox-sovellus Salesforce AppExchangesta.
  2. Paina ”Hanki se nyt” ja seuraa ohjeita.
  3. Kirjaudu sisään Salesforce-tunnuksillasi, kun sinua pyydetään.

Käyttäjien määrittäminen

  1. Siirry kohtaan Asetukset -> Puhelinkeskus -> Puhelinkeskus.
  2. Valitse Telavox CTI ja napsauta ”Hallitse käyttäjiä”.
  3. Lisää haluamasi käyttäjät ja napsauta ”Lisää puhelinkeskukseen”.

CTI:n lisääminen Salesforce-sovellukseen

  1. Siirry kohtaan Asetukset -> App Manager.
  2. Valitse ja muokkaa Lightning-sovellusta.
  3. Napsauta Utilities (vain työpöydällä) -kohdassa ”Add Tool” -> ”Open CTI Softphone”.
  4. Anna sille nimi (esim. ”Telavox”) ja tallenna.

Telavoxin yhteystietojen etsimistä koskevat vaatimukset

  • Telavox Contact Lookup -laajennus.
  • Jos haluat aloittaa yhteystietojen etsimisen, varmista, että käyttämällänne tilillä on API-käyttöoikeus.

Asenna yhteystietojen haku

  1. Asenna Salesforce Contact Lookup Telavoxin hallintaportaaliin (App Directory).
  2. Täytä Salesforce-kirjautumistietosi.
  3. Paina ”käynnistä integrointi”.

Yhteystietojen lisääminen käyttäjille

  1. Siirry Telavoxin hallintaportaalissa kohtaan Users -> Call Widgets.
  2. Valitse käyttäjät, joilla on tarkoitus olla yhteystietojen haku.
  3. Napsauta ”Lisää” oikeanpuoleisessa osiossa.
  4. Valitse Salesforce Lookup Widget.

Muut tiedot

58Jotta yhteystietojen haku toimisi oikein, kaikki CRM-järjestelmään tallennetut puhelinnumerot on tallennettava E164-muodossa. Tässä muodossa olevat numerot alkavat kirjaimella ”+”, jota seuraa maakoodi. Numerot eivät saa sisältää erikoismerkkejä, kuten välilyöntejä, sulkuja tai väliviivoja. Tässä on esimerkki kelvollisesta numerosta: +3589123123123.

Salesforcen ja Telavoxin integroinnin edut

Optimoi asiakasviestintäsi integroimalla Telavox ja Salesforce.
Säästä aikaa, paranna asiakaskokemusta ja tehosta tiimisi työnkulkuja.

Tehokkaampi asiakaspalvelu

Hallinnoi kaikkia puheluita suoraan Salesforcessa. Säästä aikaa, kun kaikki tiedot ovat yhdessä paikassa, ja tehosta jokaisen asiakaskontaktin hoitamista.

Henkilökohtaiset asiakaskokemukset

Pääset välittömästi käsiksi tärkeimpiin asiakastietoihin puhelun aikana. Tarjoa asiantuntevampi, saumattomampi ja yksilöllisempi asiakaskokemus ilman, että sinun tarvitsee vaihtaa työkalujen välillä.

Vähennetty hallinto

Automatisoi suuri osa manuaalisesta työstä, joka liittyy asiakastietojen tallentamiseen ja päivittämiseen. Keskity siihen, mikä on todella tärkeää – asiakkaat.

Usein kysytyt kysymykset ja vastaukset

  • Soita ja vastaanota puheluita suoraan Salesforcessa
  • Näet asiakastiedot saapuvista puheluista automaattisesti
  • Puheluhistorian ja asiakastietojen hallinta yhdessä paikassa
  • Välitä ja laita odottamaan puhelut suoraan Salesforceen
  • Telavoxin lisenssi
  • OpenCTI:tä tukeva Salesforce-lisenssi
  • Telavox CRM-integraation lisäosa
  • Telavox hakee automaattisesti asiakastiedot Salesforcesta, kun puhelu tulee.
  • Näet kaikki asiaankuuluvat asiakastiedot suoraan puhelun aikana.
Kyllä, Telavox tarjoaa integraatioita useiden muiden CRM-järjestelmien, kuten Hubspotin ja Microsoft Dynamicsin, kanssa.


Siirrä puhelinpalvelusi meille jo tänään

Pidä numerosi, autamme sinua muutossa ja aloitamme heti.