Tutustu Tekoälyavustajaamme. Aina valmiina palvelemaan asiakkaitasi.

HubSpot

Kerää kaikki tärkeät toiminnot yhteen paikkaan vaihtamatta työkalujen välillä. Yhdistä vaihdepalvelu ja CRM samalle alustalle.

Linkit muille verkkosivustoille

Hallitse puheluita HubSpotissa

Soita suoraan HubSpotissa. Kun Telavox-sovellus on integroitu HubSpotiin, saat täyden hallinnan puheluistasi ja voit keskittyä vaivattomasti asiakkaisiisi.

Kirjaa puhelut automaattisesti

Tehosta työtäsi kirjaamalla puhelut, nauhoitukset ja transkriptiot automaattisesti puhelun jälkeen.

Synkronoi tiedot Telavoxiin

Kun vastaat puheluihin Telavoxissa, HubSpot hakee automaattisesti olennaiset asiakastiedot. Näet heti, kuka soittaa, yrityksen nimen, sähköpostin ja vastuullisen account managerin – kaikki, jotta voit tarjota parhaan mahdollisen palvelun ensimmäisestä sekunnista alkaen.

Nopea pääsy asiakaskorttiin

Kaikki Telavoxissa käsittelemäsi puhelut linkitetään automaattisesti oikeaan kontaktiin HubSpotissa. Saat välittömästi pääsyn asiakkaan koko historiaan, mahdollisuuden kirjata puhelumuistiinpanot sekä selkeän yleiskuvan käynnissä olevista asioista ja mahdollisuuksista. Tämä tehostaa sekä seurantaa että jatkuvaa asiakastyötä.

Vaatimukset Telavox-sovellukselle HubSpotissa

  • Telavox CRM-integraatio-lisäosa.
  • HubSpot-lisenssi (HubSpot Sales tai Service Hub),

Asenna Telavoxin hallintaportaalista

  1. Kirjaudu Telavoxin hallintaportaalin sisään.
  2. Valitse välilehdeltä ”App Directory” HubSpot ja paina Aktivoi.
  3. Asenna sovellus ja lisää tiimisi.

Telavoxin yhteystietojen etsimistä koskevat vaatimukset

  • Telavox Contact Lookup -lisäosa.

Asenna yhteystietojen haku

  1. Asenna HubSpot Contact Lookup Telavoxin hallintaportaalissa (App Directory).
  2. Syötä HubSpot-kirjautumistietosi.
  3. Paina ”käynnistä integrointi”.

Yhteystietojen lisääminen käyttäjille

  1. Siirry Telavoxin hallintaportaalissa kohtaan Users -> Call Widgets.
  2. Valitse käyttäjät, joilla on tarkoitus olla yhteystietojen haku.
  3. Napsauta ”Lisää” oikeanpuoleisessa osiossa.
  4. Valitse HubSpot Lookup -widget.

Muut tiedot

Jotta yhteystietojen haku toimisi oikein, kaikkien CRM-järjestelmääsi tallennettujen puhelinnumeroiden on oltava E164-muodossa. Tässä muodossa numerot alkavat ”+”-merkillä, jota seuraa maakoodi. Numeroissa ei saa olla erikoismerkkejä, kuten välilyöntejä, sulkeita tai yhdysmerkkejä. Tässä esimerkki kelvollisesta numerosta: +35893123123.

HubSpotin ja Telavoxin integroinnin edut

Optimoi asiakasviestintänne integroimalla Telavox HubSpotiin.
Säästä aikaa, paranna asiakaskokemusta ja tehosta tiimisi työnkulkuja.

Tehokkaampi asiakaspalvelu

Soita suoraan HubSpotista. Säästä aikaa pitämällä kaikki tiedot yhdessä paikassa ja lisää tehokkuutta jokaiseen asiakaskontaktiin.

Henkilökohtaiset asiakaskokemukset

Pääset välittömästi käsiksi tärkeimpiin asiakastietoihin puhelun aikana. Tarjoa asiantuntevampi, saumattomampi ja yksilöllisempi asiakaskokemus ilman, että sinun tarvitsee vaihtaa työkalujen välillä.

Vähennetty hallinto

Automatisoi suuri osa manuaalisesta työstä, joka liittyy asiakastietojen tallentamiseen ja päivittämiseen. Keskity siihen, mikä on todella tärkeää – asiakkaat.

Usein kysytyt kysymykset ja vastaukset

  • Soita suoraan HubSpotista
  • Näet asiakastiedot saapuvista puheluista automaattisesti
  • Puheluhistorian ja asiakastietojen hallinta yhdessä paikassa
  • Kirjaa puhelut automaattisesti sekä liitä tallenne ja transkriptio puhelun päätyttyä
  • Telavoxin lisenssi
  • HubSpot-lisenssi, jossa on joko HubSpot Sales tai Service Hub
  • Telavox CRM-integraation lisäosa
  • Telavox hakee automaattisesti asiakastiedot HubSpotista, kun puhelu saapuu
  • Näet kaikki asiaankuuluvat asiakastiedot suoraan puhelun aikana.

Kyllä, Telavox tarjoaa integraatioita useiden muiden CRM-järjestelmien kanssa, kuten Salesforce ja Microsoft Dynamics.


Siirrä puhelinpalvelusi meille jo tänään

Pidä numerosi, autamme sinua muutossa ja aloitamme heti.