Merkkejä siitä, että yrityksesi puhelinjärjestelmä on vanhentunut.

Jaksot

Siirrä puhelinpalvelusi meille jo tänään

Pidä numerosi, autamme sinua muutossa ja aloitamme heti.

Etäyhteyden pitäminen asiakkaisiin, yhteistyökumppaneihin ja tiimin jäseniin on erittäin tärkeää nykypäivän yritysmaailmassa. Teknologian kehittyessä myös tehokasta viestintää koskevat odotukset kasvavat. Yrityspuhelinpalvelut seuraavat tätä kehitystä, mutta mistä tiedät, onko aika päivittää tietoliikennepalvelun tarjoaja? Tässä luetellaan 4 merkkiä siitä, että yrityspuhelinjärjestelmäsi tarvitsee päivityksen.

Rajoitettu toiminnallisuus

Nykyaikainen puhelinjärjestelmä tarjoaa paljon muutakin kuin vain puheluiden soittamisen ja vastaanottamisen. Siitä on tullut keskeinen osa päivittäistä työtä, erityisesti etätyötä, ja se voidaan helposti integroida muihin liiketoiminnan kannalta tärkeisiin järjestelmiin. Tuloksena on sujuvampi työpäivä, ajansäästö ja tehokkuuden lisääntyminen. Yksinkertaisella kirjautumisella Microsoftin tai Googlen kertakirjautumisen kautta voit synkronoida toimintasi ja nähdä helposti, kuka on käytettävissä ja milloin. Jos nykyisestä järjestelmästäsi puuttuvat nämä ominaisuudet, voi olla aika harkita päivitystä.

Käyttäjäystävällisyys on heikko

Nykyaikaisen sovelluksen avulla voit ottaa sen käyttöön nopeasti, säästää aikaa ja resursseja ja parantaa samalla käyttäjäkokemusta. Intuitiivinen käyttöliittymä vähentää tietotekniikkatuen tarvetta ja tekee puhelujen käsittelystä helppoa sekä teknisesti taitavalle että ei-tekniselle henkilöstölle. Jos IT-osastosi tai teleoperaattorisi joutuu edelleen osallistumaan puheluiden kulun määrittämiseen ja hallintaan tai jos sinun on odotettava raportteja ja tilastoja, käytät todennäköisesti vanhentunutta ratkaisua.

Skaalautuvuuden ja joustavuuden puute

    Pitääkö sinun ottaa yhteyttä palveluntarjoajaan tehdessäsi muutoksia tilauksiisi, hallitaksesi tietoja tai odottaaksesi, että tarvittavat ominaisuudet ja päivitykset tulevat voimaan? Yritykset kasvavat ja muuttuvat ajan myötä, ja niiden puhelinjärjestelmien on pysyttävä mukana. Jos numeroiden, laajennusten tai ominaisuuksien lisääminen nykyiseen järjestelmään on monimutkaista, aikaa vievää tai mahdotonta, se on selvä merkki siitä, että puhelinjärjestelmäsi on vanhentunut. Nykyaikaiset järjestelmät on suunniteltu skaalautuviksi, joten niiden mukauttaminen liiketoiminnan tarpeisiin ja nopeisiin muutoksiin on helppoa.

    Yhteensopimattomuus nykyaikaisten laitteiden kanssa

      Nykypäivän työntekijät ovat yhä liikkuvampia ja käyttävät älypuhelimia, tabletteja ja kannettavia tietokoneita pitääkseen yhteyttä. Samaan aikaan yrityksessä voi olla osia, joissa tarvitaan edelleen kiinteää puhelinyhteyttä, esimerkiksi turvallisuussyistä tai kun puhelin on jaettu usean vuoron tai työntekijän kesken. Jos puhelinjärjestelmäsi ei pysty integroitumaan näihin laitteisiin tai tukemaan mobiiliviestintää, se voi haitata liiketoiminnan kehitystä. Nykyaikaiset järjestelmät tarjoavat ominaisuuksia, kuten mobiilisovelluksia ja softapuhelimia, joiden avulla työntekijät voivat olla yhteydessä minne tahansa ja millä tahansa laitteella.

      Päätelmä

      Vanhentunut puhelinjärjestelmä voi vaikuttaa vakavasti yrityksesi toiminnan tehokkuuteen, asiakastyytyväisyyteen ja tulokseen. Vaarana on, että menetät arvokkaita tietoja ja parannusmahdollisuuksia. Jos huomaat merkkejä siitä, että nykyinen ratkaisusi on vanhentunut, on aika harkita päivitystä käyttäjäystävällisempään ja joustavampaan järjestelmään. Muista, että tekniikan kehittyessä myös asiakkaidesi, työntekijöidesi ja kumppaneidesi odotukset kehittyvät. Ajantasalla pysyminen ei ole vain etu – se on välttämättömyys.

      Aloita Telavoxin kanssa jo tänään!

      Keskustele asiantuntijoidemme kanssa tai osta nyt ja koe rajoittamaton liiketoimintakutsu.