Useimmille yrityksille puhelut ovat keskeinen tapa kommunikoida sekä sisäisesti että ulkoisesti, jotta liiketoiminta pysyy käynnissä. Jos sinulla on toimiva teleoperaattori, ei ehkä ole kovin tavallista kysyä, olisiko olemassa parempaa vaihtoehtoa. Haluamme kuitenkin haastaa tämän ajattelutavan! Onko olemassa ratkaisu, joka voisi toimia vielä paremmin? Tässä on viisi asiaa, joita nykyinen operaattorisi ei halua sinun tietävän.
Puhelinpalveluihin on nykyaikaisia vaihtoehtoja
Teleoperaattorin valinta kannattaa tehdä vain kerran. Ja jos se toimii, ei ole paljon syytä huoleen. Vai onko? Nykyaikaisen ja digitaalisen puhelinratkaisun pitäisi olla muutakin kuin pelkkä puhelujen käsittely. Telavoxin avulla yrityksesi voi koosta riippumatta hyödyntää älykkäitä ominaisuuksia, jotka tehostavat työskentelyä ja lisäävät asiakastyytyväisyyttä. Tämä voi tarkoittaa älykkäämpää puhelujen käsittelyä, joka lyhentää vastausaikoja, integrointeja muihin työkaluihin ja järjestelmiin, puhelujen reitityksen automatisointia, reaaliaikaista analytiikkaa ja paljon muuta.
Yrityspuhelinpalveluita on helppo hallita ja käyttää.
Työntekijän poistamisen tai lisäämisen, uuden puhelujonon luomisen, aukioloaikojen päivittämisen tai muiden tärkeiden päivitysten pitäisi olla helppo hallita. Olemme kehittäneet alustan, jossa on intuitiivinen muotoilu, jotta se on helppokäyttöinen sekä teknisesti taitaville että ei-teknisille työntekijöille. Sinun ei enää tarvitse ottaa yhteyttä toimittajaasi muutosten tekemiseksi tai odottaa päivitysten voimaantuloa. Voit hallita kaikkea itse hallintaportaalissamme, ja muutokset tulevat voimaan reaaliajassa.
Voit integroida suosikkityökalujesi kanssa
Monet teleoperaattorit eivät korosta saumattomien integraatioiden etuja nykyisten työkalujen ja järjestelmien kanssa. Telavox erottuu edukseen tarjoamalla vankkoja integraatioita suosituimpien yrityssovellusten, kuten Microsoft Teamsin, Salesforcen, Dynamicsin ja Zendeskin kanssa. Nämä integraatiot lisäävät nopeasti tuottavuutta ja virtaviivaistavat työnkulkuja, jolloin yrityksesi toimii tehokkaammin.
Älykkään toiminnallisuuden sisältävä vaihtoehto luo arvoa
Vaikka televiestintäpalvelujen mainostetut hinnat saattavat vaikuttaa kilpailukykyisiltä ja houkuttelevilta, on kysyttävä, mitä arvoa haluamme saavuttaa? Onko se kenties sujuvampi työnkulku, joka voi säästää työntekijöidesi arvokasta aikaa? Onko se nopeampi palaute asiakastapauksista ja parempi asiakaskokemus? Onko se mitattavuutta? Viime kädessä kokonaiskustannusten ymmärtäminen on tärkeää ja se, mitä arvoja haluat saavuttaa.
Teleoperaattorin vaihtaminen ei ole vaikeaa
Teleoperaattorin vaihtaminen ei ole vaikeaa. Telavoxin kanssa se on helppoa. Säilytät saman puhelinnumeron ja voit käyttää laitteistoa, johon olet jo investoinut. Saat puhelinpalvelun tietokoneeseen, tablettiin tai matkapuhelimeen. Kun olet päättänyt irrottautua – me autamme sinua!
Tiivistelmä
Saatat olla tyytyväinen nykyisin käyttämääsi puhelinoperaattoriin. Mutta onko olemassa jotain parempaa, jonka olet unohtanut? Me sanomme, että kyllä on. Yrityspuhelinratkaisu ei nykyään ole enää vain SIM-kortteja, liittymiä ja surffailua. Kyse on yksinkertaisemmasta arjesta, paremmista asiakaskokemuksista ja tuloksista. Yli 20 vuoden ajan olemme keskittyneet täysin parantamaan ja löytämään uusia ratkaisuja, jotka helpottavat yritysten viestintää. Jos itse sanomme niin, olemme tulleet siinä todella hyviksi ja varmistaneet, että asiakasviestintä ei vain ”toimi” vaan edistää paljon enemmän yksinkertaisen alustamme avulla.