Jotkut asiakkaat haluavat soittaa, toiset haluavat lähettää sähköpostia ja monet haluavat keskustella. Kun asennat Telavoxin live-chatin verkkosivustollesi, on helpompi olla käytettävissä. Et menetä koskaan tarjousta ja helpotat asiakkaiden elämää tarjoamalla yrityksellesi lisää viestintäkanavia.
Tutkimukset osoittavat, että nykypäivän asiakkaat ovat kärsimättömiä ja helposti hajamielisiä. Jos he eivät saa apua nopeasti, he kääntyvät toisen palveluntarjoajan puoleen. Huikeat 44 prosenttia Zendeskin asiakkaista sanoi, että erikoisavun saaminen live-chatin kautta on yksi tärkeimmistä ominaisuuksista, joita yritys voi tarjota verkossa. Forresterin mukaan live-chatia käyttänyt kävijä tekee ostoksen 2,8 kertaa todennäköisemmin kuin kävijä, joka ei ole käyttänyt live-chattia.

Miksi investoida live-chattiin?
Nykyään asiakkaat käyvät yleensä verkkosivustolla ennen kuin he puhuvat yrityksen varsinaiselle henkilölle. Live-chatin avulla voit antaa kävijöille mahdollisuuden halutessaan puhua suoraan henkilön kanssa. Se on loistava tapa edistää konversiota ja lisätä myyntiä, ja se on tietenkin loistava vaihtoehto hyvän asiakaspalvelun tarjoamiseen.
Asiakkaat voivat käyttää live-chattia välittömästi, koska heidän ei tarvitse etsiä lisätietoja tai sähköpostiosoitetta saadakseen apua. Sen sijaan tuki näkyy ponnahdusikkunassa suoraan verkkosivustollasi. Asiakkaat voivat olla yhteydessä agentteihisi reaaliajassa, mikä yleensä johtaa tyytyväisempiin asiakkaisiin, koska heidän ei tarvitse odottaa vastausta sähköpostiin tai odottaa jonossa.
Lisäksi monet ihmiset arvostavat live-chatin tarjoamaa epävirallista kosketusta. Chat-keskustelu pilkkoo vuorovaikutuksen pienempiin osiin, ja se, mikä olisi voinut olla päiväkausia kestävä sähköpostikeskustelu, voidaan yleensä ratkaista chatissa muutamassa minuutissa. Jos käytät live-chatia oikein, se voi toimia asiakkaiden tarvitsemana auttavana kätenä. Auttava käsi, joka johtaa myönteiseen kokemukseen, joka lisää asiakkaiden paluumahdollisuuksia ja voi johtaa liikevaihdon kasvuun tulevaisuudessa.
Telavoxin live-chat – ilmainen asiakkaillemme
Telavoxin live-chat tarjoaa kitkattomia asiakaskeskusteluja. Mikään muu tuote ei tarjoa yhtä monia ominaisuuksia yhdessä sovelluksessa kuin live-chat, koska se yhdistää puhelinpalvelun ja chatin. Sinun tarvitsee vain ottaa se käyttöön yrityssivustollasi, jotta voit käydä live-chattia asiakkaiden kanssa widgetin kautta.
Asiakkaiden auttaminen on paljon helpompaa, kun Telavoxin live-chat näyttää jonotusajan puhelinjonossa, yrityksen aukioloajat ja yhteystiedot. Kaiken kukkuraksi Telavox tarjoaa live-chatin ilman lisäkustannuksia, joten sinun ei tarvitse maksaa erillisestä järjestelmästä eikä hallita sitä.
Tavoitteenamme on tehdä asiakkaillemme mahdolliseksi poistaa yhteydenottosivut kokonaan verkkosivuiltaan. Kaiken pitäisi olla koottuna mukavaan widgettiin, joka on käytettävissä riippumatta siitä, missä kohtaa sivua olet. Live-chat tarjoaa lisäarvoa, jossa voit luoda vuoropuhelua ja mukauttaa palvelun asiakkaan tarpeisiin.
Jos käytät widgettiä oikein, voit sekä myydä enemmän että auttaa asiakkaitasi enemmän. Oikein käytettynä live-chat muuttaa myyjän myyvästä myyjästä auttavaksi myyjäksi. Ja kuten jokainen hyvä myyjä jo tietää, se on avain asiakastyytyväisyyden ja tulosten maksimointiin!

Mitä asiakkaamme sanovat Telavoxin live-chatista
Kysyimme kahdelta asiakkaaltamme, miksi he pitävät tuotteesta ja miten he käyttävät sitä verkkosivuillaan.

Mikä on parasta widgetissä?
”On hienoa, että matkamyyntiosasto, joka hoitaa puhelintamme, voi hallita verkossa näkyviä aukioloaikoja ilman, että markkinointi- ja verkko-osaston tarvitsee osallistua siihen. Telavoxin live-chat noudattaa puhelinvaihteeseen asettamiamme aukioloaikoja.”
Miksi tarvitset widgetin verkkosivustollesi?
”Olemme kausiluonteisia, joten puhelinaikamme muuttuvat usein. Ajoittain meillä on paljon soittajia (ja monia, jotka vastaavat), jolloin on hyvä, että vieraat näkevät, mikä tilanne on tällä hetkellä. Jos vastausaika on pitkä, vieras voi käyttää takaisinsoittotoimintoa.”
*Takaisinsoitto-ominaisuuden avulla soittaja voi jättää puhelinnumeronsa ja hänelle soitetaan sen sijaan, että hän odottaisi jonossa. Tämä ominaisuus on osa Call Centre Pro -lisäpalveluamme. Se sopii erinomaisesti asiakkaille, jotka haluavat kehittyneempiä ominaisuuksia, kuten kuuntelun ja taukotuksen, jotka parantavat puhelinvaihteen toimintaa ja tarjoavat parannettuja tilastoja.
Onko widget käyttäjäystävällinen ja helppo asentaa?
”Se on erittäin helppokäyttöinen, vaikkakin sen toteuttaminen verkkosivustolla mukavalla tavalla saattaa vaatia hieman enemmän tietoa. Sitä voi myös mukauttaa ulkoasultaan verkkosivustoon, sillä voit valita eri värejä. Haluat, että se näyttää kiinteältä osaksi sivustoa.”

Mikä on parasta widgetissä?
”Asiakkaat voivat ottaa meihin yhteyttä helposti ja nopeasti live-chatin kautta. Uskomme, että nykyään ihmiset eivät enää halua soittaa ja puhua jonkun kanssa tai jaksa istua jonossa.”
Miksi tarvitset widgetin verkkosivustollesi?
”Haluamme, että kaikkien asiakkaiden on mahdollisimman helppo saada nopeasti vastauksia kysymyksiinsä.”
Oliko widget helppo asentaa?
”Kun käytössä on WordPress, kuten meillä, se oli uskomattoman helppoa. Meidän piti vain määrittää se Telavoxissa, ladata tiedosto WordPressin back officeen ja se oli valmis. Widget on erittäin käyttäjäystävällinen.”
Voisiko Telavoxin live-chat olla kiinnostava yrityksellesi? Lue lisää siitä, miten pääset alkuun Telavoxin live-chatin kanssa.