Miten parantaa asiakaspalvelua Contact Lookup -ohjelman avulla?

Jaksot

Siirrä puhelinpalvelusi meille jo tänään

Pidä numerosi, autamme sinua muutossa ja aloitamme heti.

Sen sijaan, että käyttäisit arvokasta aikaa asiakastietojen etsimiseen, kun joku soittaa, anna CRM:n etsiä tarvitsemasi tiedot. Contact Lookup on Telavoxin integraatio, joka sopii useimpiin suosittuihin CRM-järjestelmiin. Näin voit parantaa asiakaskokemusta Contact Lookup -ohjelman avulla.

Miten asiakaskokemus liittyy liiketoiminnan menestykseen

Asiakkaat jatkavat todennäköisemmin liiketoimintaa kanssasi, jos heillä on myönteinen kokemus. Se on sanomattakin selvää! Tämä koskee kaikkea siitä, miten he kokevat vuorovaikutuksen asiakaspalvelun kanssa ja miten helppoa on navigoida verkkosivustollasi tai tehdä ostoksia.

Positiivinen kokemus voi myös johtaa siihen, että asiakkaasi jättävät positiivisia arvosteluja verkossa, mikä houkuttelee uusia asiakkaita. Yksinkertaisesti sanottuna asiakaskokemuksen asettaminen etusijalle on ratkaisevan tärkeää, jotta voit rakentaa uskollisuutta, saada lisää asiakkaita ja erottua kilpailijoistasi. Lue lisää siitä, miten yhteyskeskus parantaa asiakaskokemusta.

INFOGRAFIA Kannen kuva-SE-01

Yhteystietojen jäljittämisen käyttö paremman palvelun tarjoamiseksi

Asiakkaat haluavat henkilökohtaista palvelua. Jotta asiakaspalvelutiimisi voisi tarjota heille tämän, sen on tiedettävä nopeasti, kuka soittaa, ja saatava tarvittavat tiedot asiakkaan auttamiseksi mahdollisimman nopeasti. Tässä kohtaa Contact Lookup tulee kuvaan mukaan.

Yhteystietojen jäljittäminen on kuin kehittynyt soittajan tunnistus. Kun joku soittaa, integraatio skannaa automaattisesti CRM- tai asiakashallintajärjestelmäsi ja antaa agentille yksityiskohtaisen kuvan soittajasta. Tämä voi sisältää nimen, sähköpostin, puhelinnumeron tai asiakkaan yhteyshenkilön yrityksessäsi. Tämän jälkeen asiakaspalvelija voi automaattisesti avata asiakkaan yhteystietokortin nähdäkseen lisätietoja suoraan järjestelmästäsi, vastata puheluun tai ohjata sen asiakkaasta vastaavalle henkilölle.

Ja miten tämä liittyy sinun liiketoimintaasi?

4 etua yhteydenottojen jäljittämisen käytöstä parempaan asiakaskokemukseen

1. henkilökohtainen ja tehokas asiakaspalvelu

Contact Lookup -palvelun avulla voit hakea välittömästi merkityksellisiä asiakastietoja, mukaan lukien aiemmat vuorovaikutustilanteet, ostohistoria ja mieltymykset. Saat myös tietoa siitä, kuka on oikea yhteyshenkilö, ja voit siirtää puhelun suoraan oikealle henkilölle. Näin voit tarjota palvelua, joka tuntuu henkilökohtaiselta.

2. Nopeampi tapausten käsittelyaika ja tyytyväisempiä asiakkaita

Kun yhteystietojen jäljittäminen integroidaan asiakastukijärjestelmiin, agentit voivat helposti käyttää asiakkaan yhteystietoja, jolloin manuaalisen jäljittämisen tarve poistuu ja vastausajat lyhenevät. Tämä nopeuttaa tapausten käsittelyä ja parantaa asiakastyytyväisyyttä, kun ratkaisuun kuluva aika lyhenee.

3. Osastojen välisen yhteistyön parantaminen

Koska integraatio helpottaa asiakastietojen jakamista eri osastojen välillä, se helpottaa yhteistyötä. Myynti-, asiakastuki- ja markkinointitiimit pääsevät käsiksi asiaankuuluviin tietoihin ja voivat tarjota yhdenmukaista palvelua, mikä johtaa yhtenäiseen asiakaskokemukseen.

4. Kokonaisvaltainen näkemys asiakaspolusta

Contact Lookup -ohjelma voidaan integroida erilaisiin CRM-alustoihin, asianhallintajärjestelmiin tai viestintätyökaluihin, jolloin saat kokonaisvaltaisen kuvan siitä, miten asiakkaasi ovat vuorovaikutuksessa kanssasi.

Jatka lukemista: 5 syytä integroida pilvipalvelun vaihto ja CRM-järjestelmä.

Miten Contact Lookup toimii

Telavox tarjoaa integraatioita monien eri CRM-järjestelmien kanssa. Telavox-alustan sisällä on suora yhteys esimerkiksi HubSpotiin, Salesforceen, Limeen ja Zendeskiin. Integraatio vetää tiedot näistä järjestelmistä Telavoxiin, ja voit helposti tarkastella asiakasprofiilia suoraan, kun joku soittaa. Tarjoamme myös CTI-CRM-integraatioita, joissa sen sijaan lisäät Telavoxin puhelinpalvelun CRM:ään ja soitat suoraan jo käytössä olevasta alustasta.

Tutustu kaikkiinasiakastietojen hakuintegraatioihimme ja ota yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.

Tiivistelmä

Asiakastietojen haku varmistaa, että sinun ei tarvitse käyttää ylimääräistä aikaa tietojen etsimiseen ennen kuin voit auttaa asiakasta. Tämä tarkoittaa, että voit työskennellä tehokkaammin, ja asiakkaasi saavat nopeampia vastauksia, mikä puolestaan lisää asiakastyytyväisyyttä.

Joten ehkä ei ole paljon ajateltavaa? Soita meille suoraan numeroon +358 931 546 100 ja keskustele integraatioista tai lähetä viesti yhteydenottolomakkeemme kautta.

Aloita Telavoxin kanssa jo tänään!

Keskustele asiantuntijoidemme kanssa tai osta nyt ja koe rajoittamaton liiketoimintakutsu.