Telavoxin AI‑vastaanottaja on aina valmis vastaanottamaan puhelut ja varmistamaan, ettei yksikään potilas jää ilman apua. Hallinnoimalla ajanvaraukset automaattisesti suoraan Webdoc‑kalenterissanne poistuu riski tuplavarauksista ja vastaamattomista puheluista.
Muutokset potilaiden ajoissa ovat väistämättömiä, mutta Telavox AI -vastaanottovirkailijan avulla peruutusten käsittely on helppoa ja vaivatonta. AI-vastaanottovirkailija tekee nämä muutokset potilaiden puolesta suoraan puhelun aikana.
Tarvittaessa tai kun potilaat pyytävät puhumaan klinikan henkilökunnan kanssa, AI-vastaanottovirkailija voi helposti yhdistää puhelun teille. Saapuvassa lähetetyssä puhelussa näette Telavox-sovelluksessa potilaan nimen ja linkin hänen potilaskertomukseensa.
Varausten käsittelyn lisäksi AI-vastaanottovirkailijamme on varustettu vastaamaan nopeasti ja tehokkaasti potilaiden yleisiin kysymyksiin. Olipa kyse hoidoista, hinnoista, aukioloajoista tai tietyistä klinikan käytännöistä, AI antaa oikeat ja ajantasaiset vastaukset.
Jos olet jo Telavoxin asiakas, ota yhteyttä asiakaspalvelupäällikköön, joka auttaa sinua alkuun.
Etkö ole vielä Telavoxin asiakas?
Tehostakaa potilasviestintää integroimalla Telavox Webdociin.
Säästäkää aikaa, parantakaa potilaskokemusta ja virtaviivaistakaa klinikkanne työnkulkuja.
Anna Telavoxin AI-vastaanottajan hoitaa kaikki saapuvat puhelunne ja tarjota potilaille nopeaa apua ympäri vuorokauden.
Potilas voi helposti varata, siirtää tai peruuttaa aikoja puhelimitse – ympäri vuorokauden. Kaikki tapahtuu automaattisesti ja turvallisesti, ilman että tarvitsee puhua henkilökunnan kanssa tai kirjautua mihinkään järjestelmään.
Pidä numerosi, autamme sinua muutossa ja aloitamme heti.