5 syytä integroida pilvipuhelinjärjestelmäsi CRM:ään

Jaksot

Siirrä puhelinpalvelusi meille jo tänään

Pidä numerosi, autamme sinua muutossa ja aloitamme heti.

Oletko kyllästynyt tietosiiloihin ja aikaa vievään hallinnointiin? Pilvipalvelun ja CRM-järjestelmän integrointi voi säästää sekä aikaa että rahaa. Esittelemme tässä 5 hyvää syytä ottaa askel eteenpäin ja integroida!

Työskentelitpä sitten myynnin tai asiakaspalvelun parissa, tiedät todennäköisesti CRM-järjestelmän edut. Se kokoaa kaikki liiketoiminta- ja asiakastietosi yhteen paikkaan. Näin voit viettää aikaa asiakkaisiin tylsän hallinnoinnin sijaan.

Mutta tiesitkö, että integrointi pilvipuhelinjärjestelmän ja CRM:n kanssa voi tehostaa työpäiviäsi entisestään? Telavox voidaan integroida CRM-järjestelmiin, kuten Hubspotiin, ja se tarjoaa runsaasti etuja, jotka säästävät aikaa ja rahaa.

Tietoa Telavoxin CRM-integraatioista:

Seuraavassa on 5 syytä, miksi sinun pitäisi integroida pilvipalvelusi CRM-järjestelmään:

1. lisääntynyt tuottavuus ja tehokkuus

Jos PBX- ja CRM-järjestelmiä ei ole integroitu, myyjien on vaikea seurata historiaa, kun he puhuvat asiakkaiden kanssa puhelimessa. Tiedot on syötettävä manuaalisesti CRM-järjestelmään, mikä haaskaa aikaa, työtä ja energiaa. HubSpot Researchin mukaan myyjät käyttävät 17 prosenttia ajastaan tietojen syöttämiseen ja vain kolmasosan ajastaan varsinaiseen myyntiin.

Integroinnin avulla voit käyttää kaikkia yhteystietojasi CRM-järjestelmästäsi ja soittaa puheluita suoraan sovelluksesta. Tämä helpottaa työtäsi monin tavoin: voit olla yhteydessä kollegoihin ja asiakkaisiin yhdellä napin painalluksella, eikä sinun tarvitse kirjoittaa pitkiä puhelinnumeroita tai etsiä yhteystietoluetteloita.

Vähemmän vaivaa ja enemmän tuottavuutta, yksinkertaisesti!

2. parempi sisäinen viestintä

Big data ja nopea digitaalinen kehitys merkitsevät sitä, että yrityksillä on käytettävissään enemmän tietoa kuin koskaan ennen. IDG:n tutkimuksen mukaan keskimääräinen yritys hallinnoi nykyään 163 teratavua (163 000 gigatavua) tietoa. Se on paljon tietoa.

Valitettavasti koko organisaatio ei kuitenkaan aina hyödy kaikesta tästä tiedosta. Liiketoiminta-asiantuntijat kutsuvat sitä”tietosiiloksi”, kun pääsy tietoihin on rajoitettu omaan tiimiin tai osastoon, sekä tahallisesti että tahattomasti.

Tietosiilot ovat esteenä tehokkaalle toiminnalle ja tärkeimpien tietoon perustuvien oivallusten saamiselle. 37 prosenttia vastaajista totesi Adoben vuoden 2018 tutkimuksessa, että tietosiilot ovat yksi suurimmista haasteista kokonaisvaltaisen näkemyksen saamisessa asiakkaista.

Exchange CRM -integraatio on tärkeä osa strategiaa, jolla jaetaan tietoa organisaatioiden sisällä. Kun kaikki tiedot ovat yhdessä, yritykset saavat yhtenäisen ja ammattimaisen kuvan. Avain onnistuneeseen asiakasviestintään on ihmisten välisessä vuorovaikutuksessa, mutta se on vaikeaa, jos työntekijät eivät ole ajan tasalla.

Kun pilvipuhelinjärjestelmäsi ja CRM-järjestelmäsi toimivat yhdessä, yrityksesi voi tehdä samoin. Jos tiedät, kuka puhui kenellekin ja mitä sanottiin, voit vastata asiakkaillesi oikealla tavalla. Hienoa asiakkaalle, joka saa apua nopeasti – ja hienoa sinulle, josta tulee entistäkin ammattimaisempi!

3. parempi liiketoimintatiedustelu ja -analyysi

Yritysten, jotka eivät ymmärrä asiakkaitaan ja liiketoimintaprosessejaan, on tulevaisuudessa vaikea kilpailla entistä enemmän tietoon perustuvien yritysten kanssa. Kun liiketoimintakeskus on integroitu CRM-järjestelmään, tietokoneavusteinen liiketoiminta-analyysi paranee huomattavasti.

Telavoxin ja CRM-järjestelmäsi välinen integraatio avaa uusia tilastoja ja analyysejä. Esimerkiksi: Kuinka kauan myyjät viettävät aikaa tietyn asiakkaan parissa? Ja kuinka usein asiakas soittaa asiakaspalveluun?

Tällaiset tiedot voidaan ottaa huomioon esimerkiksi puhelinvaihteen henkilöstöä suunniteltaessa, jotta työpäiviä voidaan tehostaa.

Keskeisten myynti- ja asiakastietojen sekä suorituskykyindikaattoreiden seurannan avulla voit myös arvioida, miten tehokkaasti liiketoimintaa harjoitetaan ajan mittaan. Kun saadaan enemmän tietoa asiakassuhteista ja myyntitiimin toiminnasta, suorituskyky voi vain parantua, ja tämä on yksi PBX CRM -integraation tärkeimmistä eduista.

4. Paremmat asiakassuhteet

CRM-järjestelmien yleisenä tarkoituksena on parantaa asiakassuhteita. Kun integroit puhelinvaihteen CRM-järjestelmään, sekä nykyiset että tulevat asiakkaat saavat ansaitsemaansa hoitoa:

  • Yrityksenä saat reaaliaikaiset tiedot asiakkaasta ja asiakashistoriasta jokaisen puhelun yhteydessä. Voit käyttää tätä etua myyntitarjousten mukauttamiseen ja kysymysten ja vaatimusten ennakointiin.
  • Kun asiakas soittaa, asiakaspalvelu näkee automaattisesti hänen tietonsa ja profiilinsa, mukaan lukien aiemmat yhteydenotot asiakkaan ja yrityksesi välillä. Jos asiakas soittaa tekniseen tukeen liittyvää jatkotoimenpidettä varten, hänet voidaan lähettää suoraan sille henkilölle, jonka kanssa hän viimeksi puhui.

Integrointi tarkoittaa yksinkertaisesti lyhyempiä odotusaikoja, lyhyempiä puheluita ja tyytyväisempiä asiakkaita.

5. yksinkertaistettu tapausten hallinta

Kun asiakkaat soittavat päivittäin useita puheluita, voi olla vaikea seurata, mitä sanottiin. Integroimalla voit käyttää yhteystietokortteja ja puheluhistoriaa puhelun aikana. Näin voit tehdä hyödyllisiä muistiinpanoja esimerkiksi siitä, kuka puhui asiakkaalle viimeksi ja mistä asiassa oli kyse.

Eikö olekin sulavaa?

Yhteenveto – integraation hyödyt

  1. Voit lisätä tuottavuuttasi älykkäiden työkalujen avulla.
  2. Tietojen jakaminen yrityksen sisällä helpottuu.
  3. Saat hyödyllistä tietoa analyysejä ja oivalluksia varten.
  4. Voit kohdata asiakkaat ammattimaisemmin.
  5. Tapausten hallinnointi helpottuu.

Yrityksesi puhelinvaihteen ja CRM-työkalun integrointi on tehokas ja tehokas tapa parantaa myynnin tuottavuutta, saada tietoon perustuvia tietoja ja parantaa asiakaskokemusta. Kaikki hyötyvät!

Telavox tarjoaa hyväksi todetun pilvipalvelun kytkentä- ja UCaaS-ratkaisun, joka integroituu helposti monenlaisiin sovelluksiin ja järjestelmiin, kuten Hubspot!

Aloita Telavoxin kanssa jo tänään!

Keskustele asiantuntijoidemme kanssa tai osta nyt ja koe rajoittamaton liiketoimintakutsu.