Miten puhelintekniikka auttaa valmistajia hallitsemaan muuttuvaa työvoimaa?

Jaksot

Siirrä puhelinpalvelusi meille jo tänään

Pidä numerosi, autamme sinua muutossa ja aloitamme heti.

Vaikka tuotanto- ja valmistusyritykset ovat digitalisoituneet ja automatisoituneet, puhelinyhteys on edelleen välttämätön. Olipa kyse sitten tehtaan sisäisestä viestinnästä tai eri toimipaikkojen ja toimistojen koordinoinnista, puhelinliikenne on avainasemassa, kun teollisuuden tehokkuutta parannetaan.

Yksi tärkeimmistä, mutta ehkä hieman unohdetuista puhelinpalvelujen eduista on se, miten niiden avulla voit mukauttaa yrityksesi uusiin olosuhteisiin. Tässä selvitämme, miten puhelinpalvelut voivat auttaa tuotanto- ja teollisuusyrityksiä sopeutumaan kasvuun, kausiluonteisuuteen ja muuttuviin työtapoihin liittyviin muutoksiin.

Puhelintoiminnan edut valmistajille

Puhelintoiminnalla on monia etuja tuotantoa ja valmistusta harjoittaville yrityksille. Yksi tärkeimmistä on parempi viestintä ja yhteistyö. Puhelinliikenne tarjoaa työntekijöille luotettavan kanavan kommunikoida keskenään, olivatpa he sitten tehtaalla tai toisessa toimistossa. Sen avulla voit myös saada nopeasti yhteyden päätöksentekijöihin ja johtajiin, mikä voi olla tärkeää nopeatempoisessa tuotantoympäristössä.

Samalla yhteistyö vahvistuu, kun työntekijät voivat helposti kommunikoida keskenään koordinoidakseen tehtäviä ja varmistaakseen, että kaikki ovat samalla sivulla.

Toinen puhelinpalvelun etu on, että se voi lisätä tuottavuutta. Kun käytössä on viestintäkanavat, joihin voit luottaa, työntekijät voivat ratkaista ongelmat nopeasti ja saada vastauksia kysymyksiinsä, mikä varmistaa asioiden sujuvan etenemisen.

Yhtenäisen viestintäalustan avulla puhelinpalvelu voi myös helpottaa eri osastojen tavoittamista. Se auttaa myös tiedon jakamisessa ja varmistaa, että kaikki työntekijät ovat samalla sivulla. Tämä tekee puhelintoiminnoista olennaisen työkalun yrityksille, jotka haluavat parantaa viestintää ja lisätä tuottavuuttaan.

Lue lisää: 4 yksinkertaista askelta onnistuneeseen yrityspuhelimeen

Muuttuvan valmistavan työvoiman haasteet

Kokeneen henkilöstön rekrytointi on yksi suurimmista haasteista, joita valmistajat kohtaavat, varsinkin kun asiantuntijoiden tarve kasvaa. Tämä on erityisen haastavaa silloin, kun yritys kasvaa, sillä uusien taitojen tarve on usein suurempi kuin se, kuinka nopeasti niitä voidaan rekrytoida.

Lisäksi henkilöstön johtaminen kausiluonteisessa ympäristössä, jossa työntekijöiden määrä vaihtelee muuttuvien tarpeiden mukaan, voi olla hankalaa. Tämä edellyttää suunnittelua, jotta voidaan varmistaa, että oikea määrä henkilöstöä palkataan ja koulutetaan ajoissa.

Käsitellessään näitä haasteita ja käyttämällä tehokasta puhelinratkaisua valmistajat voivat varmistaa, että heidän työvoimansa pysyy joustavana ja tuottavana.

Miten puhelinpalvelut voivat auttaa sinua muuttuvan työvoiman kanssa?

Kun valmistajat valitsevat oikean puhelinratkaisun, he voivat ratkaista muuttuvan työvoiman aiheuttamat ongelmat ja hyödyntää puhelintoiminnan tarjoamia etuja.

Kätevät lisenssit monimutkaisten tilausten sijaan

Yksi haaste, johon valmistajat voivat törmätä puhelinpalveluita asentaessaan, on se, että monet ratkaisut ovat kiinteitä sen sijaan, että ne vastaisivat joustavasti yrityksen tarpeisiin. Telavox käyttää lisenssejä tilausten sijaan. Näin yritykset voivat helposti lisätä tai poistaa käyttäjiä tarpeen mukaan ja maksaa vain siitä, mitä ne todella käyttävät.

Tämä tarkoittaa sitä, että jos yritys kasvaa ja haluaa lisätä ratkaisun käyttäjiä, se voi tehdä sen nopeasti ilman ylimääräisiä, tarpeettomia kustannuksia.

Toisaalta jos työntekijä lähtee, lisenssit voidaan irtisanoa tai siirtää muille käyttäjille. Tämä on erityisen hyödyllistä yrityksille, joiden on oltava joustavia, kun jotkut kaudet ovat aktiivisempia kuin toiset ja työntekijöiden määrä vaihtelee.

Helppo käyttöönotto

Ratkaisuja säännöllisesti rekrytoiville yrityksille arvioitaessa ratkaiseva tekijä on tämä: ”Kuinka kauan uuden työntekijän oppiminen tämän ratkaisun käyttöön kestää?”.

Monet järjestelmät näyttävät paperilla hyvältä ja väittävät, että niiden ominaisuudet muuttavat työpäiväsi täysin. Näin voi olla, mutta kuinka kauan siihen pääseminen todella kestää?

Teollisuusyritykset työskentelevät tiukoissa määräajoissa, ja niiden henkilöstön on päästävä nopeasti vauhtiin. Siksi on tärkeää, että heidän käyttämänsä ratkaisu on helppotajuinen ja että se tuottaa heti sen, mitä se lupaa.

Telavox on rakennettu niin, että se on helppokäyttöinen ensikäyttäjälle. Telavox-akatemia on myös laaja oppimisalusta, joka opastaa käyttäjää kaikissa vaiheissa. Näin esimiehet voivat keskittyä tehtäviinsä ja jokainen työntekijä voi siirtyä aloittelijasta asiantuntijaksi ennätysajassa.

Lue lisää: Tillväxtverketin Ewa Thylénin onnistunut digitaalinen käyttöönotto.

Kiinteä puhelin vs. matkapuhelin vs. softapuhelin

Kun ajatellaan yrityspuhelintoimintaa, monet ajattelevat pöydällä istuvia lankapuhelimia. Se on ymmärrettävää, ja sellainen on monilla työpaikoilla. Kiinteän laitteiston yhdistäminen mobiililaitteisiin ja softapuhelimiin voi kuitenkin lisätä joustavuutta. Vastaanottovirkailija voi esimerkiksi ottaa puhelun softapuhelimella ja siirtää sen lankapuhelimeen jossakin tehtaassasi. Tai myyjä voi aloittaa puhelun tietokoneella, mutta jatkaa sitä matkapuhelimella, kun on aika lähteä toimistosta.

Kun käytössä on ratkaisu, jossa yhdistyvät erityyppiset puhelinpalvelut, voidaan luoda joustavampi liiketoiminta, jota voidaan mukauttaa helpommin työympäristön muuttuessa.

Lue lisää: Tehokkaampaa tuotantoa: 5 UCaaS:n etua teollisuusyrityksille.

Yksi alusta kaikille, kaikilla laitteilla

Eri laitteiden yhdistäminen kuulostaa hyvältä idealta, mutta se voi aiheuttaa päänvaivaa. Telavoxin kaltaisen ratkaisun etuna on, että samaa alustaa voidaan käyttää kaikissa laitteissa. Tämä tarkoittaa, että eri puhelintyyppejä voidaan käyttää samalla tavalla ja ne toimivat saumattomasti keskenään. Yhdenmukaiset työskentelytavat ja responsiiviset työkalut helpottavat alustan valinnan opettelua. Nämä ovat välttämättömiä ominaisuuksia, kun otat säännöllisesti uutta henkilöstöä ja noudatat tiukkoja määräaikoja.

Tiivistelmä

Puhelinpalvelut ovat tuotantoyhtiöille olennainen väline, sillä ne helpottavat viestintää, yhteistyötä ja tuottavuutta. Vaihteleva työvoima voi kuitenkin olla haaste, joka edellyttää ennakoivia ratkaisuja.

Telavoxin kaltaisen joustavan puhelinratkaisun avulla yritykset voivat mukautua työvoiman tai tarpeiden muuttuessa. Ottamalla käyttöön yhden alustan, joka on helppo oppia ja joka toimii kaikilla laitteilla, teollisuusyritykset voivat varmistaa yhdenmukaiset työskentelytavat ja nopeamman toimituksen.

Aloita Telavoxin kanssa jo tänään!

Keskustele asiantuntijoidemme kanssa tai osta nyt ja koe rajoittamaton liiketoimintakutsu.