Freshservice

Asiakaspalvelu
Kerää kaikki tärkeät toiminnot yhteen paikkaan. Työntekijät voivat keskittyä asiakaspuheluihin vaihtamatta työkalujen välillä, mikä säästää aikaa ja vähentää häiriötekijöitä.

Linkit muille verkkosivustoille

Puhelujen käsittely Freshservicessä

Vastaa puheluihin ja soita niitä suoraan Freshservicessä. Telavoxin sovelluksen avulla Freshservicessä saat täydellisen hallinnan puheluiden yhdistämisestä ja pysäköinnistä, samalla kun voit keskittyä asiakkaisiisi.

Kirjaa puhelut ja tiketit reaaliajassa

Tehosta työtäsi kirjaamalla puhelut ja luomalla tikettejä suoraan käynnissä olevan puhelun aikana.

Täydellinen yleiskuva aiemmista puheluista ja tiketeistä

Näet asiakkaan historian saapuvista tai käynnissä olevista puheluista. Viimeisimmät puhelut ja tiketit esitetään ja linkitetään, joten voit nopeasti klikata Freshservicessä asiaankuuluvaan tikettiin tai yhteystietoon.

Nopea pääsy tärkeisiin asiakastietoihin

Näkemällä aiemmat vuorovaikutukset voit mukauttaa viestintääsi ja tarjota relevantimpaa sekä henkilökohtaisempaa palvelua suoraan puhelun aikana.

Telavox-sovelluksen vaatimukset Freshservicessä

  • Telavox CRM-integraatio-lisäosa.
  • Freshservice-tili, jolla on järjestelmänvalvojan oikeudet.

Asenna Marketplace

  1. Etsi Telavox-sovellus Freshworks Marketplace -palvelusta .
  2. Paina ”Asenna” ja seuraa ohjeita.

Sovelluksen asentamiseen tarvitset Freshservice API -avaimen ja Freshservice Domainin(mycompany.freshservice.com).

Kirjaudu sisään Freshservice-palveluun

  1. Napauta navigointivalikossa Telavox-logoa.
  2. Kirjaudu sisään Telavox-tunnuksillasi.

Freshservicen ja Telavoxin integroinnin edut

Optimoi asiakasviestintäsi integroimalla Telavox Freshserviceen.
Säästä aikaa, paranna asiakaskokemusta ja tehosta tiimisi työnkulkuja.

Tehokkaampi asiakaspalvelu

Hallinnoi kaikkia puheluita suoraan Freshservicessä. Säästä aikaa, kun kaikki tiedot ovat yhdessä paikassa, ja tehosta jokaisen asiakaskontaktin hoitamista.

Henkilökohtaiset asiakaskokemukset

Pääset välittömästi käsiksi tärkeimpiin asiakastietoihin puhelun aikana. Tarjoa asiantuntevampi, saumattomampi ja yksilöllisempi asiakaskokemus ilman, että sinun tarvitsee vaihtaa työkalujen välillä.

Kevennetty hallinto

Automatisoi suuri osa manuaalisesta työstä, joka liittyy asiakastietojen tallentamiseen ja päivittämiseen. Keskity siihen, mikä on todella tärkeää – asiakkaat.

Usein kysytyt kysymykset ja vastaukset

  • Soita ja vastaanota puheluita suoraan Freshservicessä
  • Näet asiakastiedot saapuvista puheluista automaattisesti
  • Puheluhistorian ja asiakastietojen hallinta yhdessä paikassa
  • Puhelujen välittäminen ja pysäköinti suoraan Freshservice-palvelussa
  • Telavoxin lisenssi
  • Freshservice-lisenssi, jolla on järjestelmänvalvojan oikeudet
  • Telavox CRM-integraation lisäosa


Siirrä puhelinpalvelusi meille jo tänään

Pidä numerosi, autamme sinua muutossa ja aloitamme heti.