Täältä löydät blogikirjoituksemme kaikesta uusimmista yritysviestinnän trendeistä käytännön vinkkeihin Telavox-ratkaisusi optimoimiseksi. Inspiroidu ja pysy ajan tasalla!
Yksi parhaista välineistä puhelujen hallinnassa on tikettijärjestelmä. Ne auttavat yrityksiä ratkaisemaan ongelmat niin, ettei yksikään kysymys jää avoimeksi.
Puhelinpalvelu + tiimit on voittava yhdistelmä! Microsoft Teams on täydellinen alusta, joka voidaan yhdistää puhelinvaihteen kanssa älykkään puhelinjärjestelmän luomiseksi.
Haluatko jatkuvasti parantaa asiakaspalvelua ja työtapojasi? Telavox tekee elämästäsi helpompaa virtaviivaistamalla puheluita ja kokoamalla yritysviestintäsi yhteen älykkääseen alustaan. Näin sinulla on enemmän aikaa sille, mikä on tärkeintä: asiakkaillesi. Anna meidän näyttää sinulle miten!
Vaatimustenmukaisuus on tärkeämpää kuin koskaan. Tässä opastamme sinua siinä, miten varmistat, että yrityksesi noudattaa MiFID-puhelinliikennettä koskevia säännöksiä.
Sen sijaan, että käyttäisit arvokasta aikaa asiakastietojen etsimiseen, kun joku soittaa, anna CRM:n etsiä tarvitsemasi tiedot. Contact Lookup on Telavoxin integraatio, joka sopii useimpiin suosittuihin CRM-järjestelmiin. Näin voit parantaa asiakaskokemusta integration avulla.
Sähköisen kaupankäynnin yritykset kukoistavat, eikä ala näytä hidastuvan. Mutta pystytkö pysymään kasvavan kysynnän perässä? Yksi tapa keventää taakkaa on käyttää vaihderatkaisua, joka helpottaa sekä asiakkaiden että henkilöstön elämää.
Entä jos kaikki puhelinvaihteen tilastot olisivat saatavilla suoraan tilastotyökalussa? Visualisoi ja analysoi yrityksesi puhelutilastoja mukautetuilla kaavioilla, diagrammeilla, luetteloilla ja muilla tavoin.
Jatkoa edelliselle Advanced Nodes -istunnolle, jossa keskitytään HTTP-pyyntöihin. Mitä se on ja miten voit käyttää sitä älykkäämpien kutsuvirtojen luomiseen?