Tiketöintipalvelumme avulla tukitiketit luodaan automaattisesti saapuvista puheluista suoraan sovelluksessa. Voit tehdä helposti yhteistyötä kollegojen kanssa jakamalla sisäisiä muistiinpanoja ja antamalla tekoälypalvelumme tehdä puhelun yhteenvedon puolestasi. Näin sinulla on aina kattava yleiskuva käynnissä olevista ja päättyneistä tiketeistä, mikä yksinkertaistaa hallintaa ja parantaa asiakkaidesi palvelua.

Lue lisää tapausten hallinnasta täältä.

Haluaisitko mieluummin integroida olemassa olevaan asianhallintajärjestelmääsi? Lue lisää integraatioistamme täältä.

Asianhallinta

Tulevia puheluita varten luodaan tiketti automaattisesti. Voit jakaa tiketin kollegoiden kanssa, tarkastella historiaa ja lähettää tekstiviestin soittajalle. Voit myös käyttää tekoälyä vuorovaikutuksen puhtaaksikirjoittamiseen ja tiivistämiseen yhdellä napsautuksella.

Muita suosittuja ominaisuuksia

Jaetut työtilat – Ominaisuus

Jaetut työtilat - ominaisuuden avulla voit työskennellä yhdessä kollegoiden kanssa sujuvasti ja tehokkaasti.

Sisäiset huomautukset

Lisää tapauksiin sisäisiä muistiinpanoja tiimin viestinnän parantamiseksi.

Tapausten luokat

Luokittele tapaukset parempaa jäsentelyä ja nopeampaa käsittelyä varten.

Päivitä parempaan puhelinpalveluun

Autamme sinua tekemään jokaisesta työpäivästäsi hieman helpomman ja miellyttävämmän. Tutustu siihen, mitä voimme tehdä puolestasi!