Koti Integraatiot Help Desk Freshdesk
Linkit muille verkkosivustoille
Vastaa puheluihin ja soita niitä suoraan Freshdeskissä. Telavoxin sovelluksen avulla Freshdeskissä saat täydellisen hallinnan puheluiden yhdistämisestä ja pitoon asettamisesta ja voit samalla keskittyä asiakkaisiisi.
Tarkastele asiakkaan saapuneiden tai käynnissä olevien puhelujen historiaa. Viimeisimmät puhelut ja tiketit esitetään ja linkitetään, joten voit nopeasti napsauttaa Freshdeskissä asiaankuuluvaan tikettiin tai yhteystietoon.
Näkemällä aiemmat vuorovaikutukset voit mukauttaa viestintääsi ja tarjota relevantimpaa sekä henkilökohtaisempaa palvelua suoraan puhelun aikana.
Kun vastaat puheluihin Telavoxissa, asiaankuuluvat asiakastiedot haetaan automaattisesti Freshdeskistä. Näet heti soittajan, yrityksen nimen, sähköpostin ja vastuullisen asiakaspäällikön, jotta voit tarjota parasta mahdollista palvelua heti ensimmäisestä sekunnista lähtien.
Kaikki Telavoxissa käsittelemäsi puhelut yhdistetään automaattisesti oikeaan yhteyshenkilöön Freshdeskissä. Näin pääset heti käsiksi asiakkaan koko historiaan, voit kirjata puheluihin muistiinpanoja ja saat selkeän yleiskuvan meneillään olevista tapauksista ja mahdollisuuksista. Tämä virtaviivaistaa sekä seurantaa että jatkuvaa asiakaspalvelua.
Sovelluksen asentamiseen tarvitset Freshdesk API -avaimen ja Freshdesk-toimialueen(mycompany.freshdesk.com).
Optimoi asiakasviestintäsi integroimalla Telavox ja Freshdesk.
Säästä aikaa, paranna asiakaskokemusta ja tehosta tiimisi työnkulkuja.
Hallitse kaikkia puheluita suoraan Freshdeskissä. Säästä aikaa, kun kaikki tiedot ovat yhdessä paikassa, ja tehosta jokaisen asiakaskontaktin hoitamista.
Pidä numerosi, autamme sinua muutossa ja aloitamme heti.