Freshdesk

Help Desk
Kokoaa kaikki tärkeät toiminnot yhteen paikkaan. Asiakaspalvelija voi keskittyä asiakaspuheluihin vaihtamatta työkalujen välillä, mikä säästää aikaa ja vähentää häiriötekijöitä.

Linkit muille verkkosivustoille

Puhelujen hallinta Freshdeskissä

Vastaa puheluihin ja soita niitä suoraan Freshdeskissä. Telavoxin sovelluksen avulla Freshdeskissä saat täydellisen hallinnan puheluiden yhdistämisestä ja pitoon asettamisesta ja voit samalla keskittyä asiakkaisiisi.

Kirjaa puhelut ja tiketit reaaliajassa

Tehosta työtäsi kirjaamalla puhelut ja luomalla tikettejä suoraan käynnissä olevan puhelun aikana.

Täydellinen yleiskuva aiemmista puheluista ja tiketeistä

Tarkastele asiakkaan saapuneiden tai käynnissä olevien puhelujen historiaa. Viimeisimmät puhelut ja tiketit esitetään ja linkitetään, joten voit nopeasti napsauttaa Freshdeskissä asiaankuuluvaan tikettiin tai yhteystietoon.

Nopea pääsy tärkeisiin asiakastietoihin

Näkemällä aiemmat vuorovaikutukset voit mukauttaa viestintääsi ja tarjota relevantimpaa sekä henkilökohtaisempaa palvelua suoraan puhelun aikana.

Synkronoi tiedot Telavoxiin

Kun vastaat puheluihin Telavoxissa, asiaankuuluvat asiakastiedot haetaan automaattisesti Freshdeskistä. Näet heti soittajan, yrityksen nimen, sähköpostin ja vastuullisen asiakaspäällikön, jotta voit tarjota parasta mahdollista palvelua heti ensimmäisestä sekunnista lähtien.

Nopea pääsy asiakaskorttiin

Kaikki Telavoxissa käsittelemäsi puhelut yhdistetään automaattisesti oikeaan yhteyshenkilöön Freshdeskissä. Näin pääset heti käsiksi asiakkaan koko historiaan, voit kirjata puheluihin muistiinpanoja ja saat selkeän yleiskuvan meneillään olevista tapauksista ja mahdollisuuksista. Tämä virtaviivaistaa sekä seurantaa että jatkuvaa asiakaspalvelua.

Telavox-sovelluksen vaatimukset Freshdeskissä

  • Telavox CRM-integraatio-lisäosa.
  • Salesforce Enterprise Edition Lightning-sovelluksilla.
  • Luku- ja kirjoitusoikeudet seuraaviin objekteihin: Tili, Tapaus, Yhteyshenkilö, Lead, Tehtävä.

Asenna sovellus Marketplace -palvelussa

  1. Etsi Telavox-sovellus Freshworks Marketplace -palvelusta .
  2. Paina ”Asenna” ja seuraa ohjeita.

Sovelluksen asentamiseen tarvitset Freshdesk API -avaimen ja Freshdesk-toimialueen(mycompany.freshdesk.com).

Kirjaudu sisään Freshdeskiin

  1. Napauta navigointivalikossa Telavox-logoa.
  2. Kirjaudu sisään Telavox-tunnuksillasi.

Telavoxin yhteystietojen etsimistä koskevat vaatimukset

  • Telavox Contact Lookup -laajennus.
  • Jos haluat aloittaa yhteystietojen etsimisen, varmista, että käyttämällänne tilillä on API-käyttöoikeus.

Asenna yhteystietojen haku

  1. Asenna Freshdesk Contact Lookup Telavoxin hallintaportaaliin (App Directory).
  2. Täytä Freshdeskin kirjautumistietosi.
  3. Paina ”käynnistä integrointi”.

Yhteystietojen lisääminen käyttäjille

  1. Siirry Telavoxin hallintaportaalissa kohtaan Users -> Call Widgets.
  2. Valitse käyttäjät, joilla on tarkoitus olla yhteystietojen haku.
  3. Napsauta ”Lisää” oikeanpuoleisessa osiossa.
  4. Valitse Salesforce Lookup Widget.

Muut tiedot

Jotta yhteystietojen haku toimisi oikein, kaikkien CRM-järjestelmääsi tallennettujen puhelinnumeroiden on oltava E164-muodossa. Tässä muodossa numerot alkavat ”+”-merkillä, jota seuraa maakoodi. Numeroissa ei saa olla erikoismerkkejä, kuten välilyöntejä, sulkeita tai yhdysmerkkejä. Tässä esimerkki kelvollisesta numerosta: +35893123123.

Freshdeskin ja Telavoxin integroinnin edut

Optimoi asiakasviestintäsi integroimalla Telavox ja Freshdesk.
Säästä aikaa, paranna asiakaskokemusta ja tehosta tiimisi työnkulkuja.

Tehokkaampi asiakaspalvelu

Hallitse kaikkia puheluita suoraan Freshdeskissä. Säästä aikaa, kun kaikki tiedot ovat yhdessä paikassa, ja tehosta jokaisen asiakaskontaktin hoitamista.

Henkilökohtaiset asiakaskokemukset

Pääset välittömästi käsiksi tärkeimpiin asiakastietoihin puhelun aikana. Tarjoa asiantuntevampi, saumattomampi ja yksilöllisempi asiakaskokemus ilman, että sinun tarvitsee vaihtaa työkalujen välillä.

Kevennetty hallinto

Automatisoi suuri osa manuaalisesta työstä, joka liittyy asiakastietojen tallentamiseen ja päivittämiseen. Keskity siihen, mikä on todella tärkeää – asiakkaat.

Usein kysytyt kysymykset ja vastaukset

  • Soita ja vastaanota puheluita suoraan Freshdeskissä.
  • Näet asiakastiedot saapuvista puheluista automaattisesti
  • Puheluhistorian ja asiakastietojen hallinta yhdessä paikassa
  • Puhelujen siirtäminen ja pysäköinti suoraan Freshdeskissä
  • Telavoxin lisenssi
  • Freshdesk-lisenssi, jolla on järjestelmänvalvojan oikeudet.
  • Telavox CRM-integraation lisäosa
  • Telavox hakee automaattisesti asiakastiedot Freshdeskistä, kun puhelu tulee.
  • Näet kaikki asiaankuuluvat asiakastiedot suoraan puhelun aikana.


Siirrä puhelinpalvelusi meille jo tänään

Pidä numerosi, autamme sinua muutossa ja aloitamme heti.