Tee tekstiviestipostit osaksi puhelinjonoa.
Pidä asiakkaat helposti ajan tasalla tekstiviestillä ennen saapuvaa puhelua, sen aikana tai sen jälkeen. Lähetä nopeita vastauksia, jaa linkkejä ja käsittele usein kysyttyjä kysymyksiä automaattisesti, jotta asiakaskokemus paranisi.
- Lähetä merkityksellistä ja nopeaa tietoa tekstiviestillä soittavalle asiakkaalle, esimerkiksi linkki aukioloaikoihin, linkki asiakaspalveluun tai linkki verkkokauppaan.
- Räätälöi tekstiviestit brändin ja muiden tarpeiden mukaan.
Käyttöesimerkki: Aukioloaikojen tai linkkien jakaminen UKK-sivuille, varausportaaleihin tai muihin resursseihin.
Parannetaan puheluiden kulkua ja lyhennetään odotusaikoja:
SMS to Caller -toiminnon avulla voit lähettää asiakkaillesi suoraan tekstiviestillä merkityksellisiä tietoja osana puhelujonoa, kuten aukioloajat viikonloppuisin tai linkin varaussivullesi. Tämän ominaisuuden avulla asiakkaat on helppo pitää ajan tasalla ja henkilökunnallesi jää aikaa vastata usein kysyttyihin kysymyksiin.
Säästää aikaa: Vapauta agenttien aikaa vastaamalla asiakkaiden kysymyksiin tekstiviestillä.
Vähentää jonotusaikoja: Lyhentää odotusaikoja antamalla vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin tekstiviestillä.
Parantaa asiakaskokemusta: Tarjoa asiakkaille nopeaa ja hyödyllistä tietoa.
Tärkeimmät ominaisuudet
Helppo konfigurointi: Luo ja muokkaa tekstiviestejä helposti PBX:n kautta.
Puhelinnumeron validointi: Varmista, että tekstiviestit toimitetaan oikeaan numeroon.
Mukautettu lähettäjän nimi: Anna viesteille ammattimainen ja brändätty lähettäjän nimi.
Aloita!
Lue lisää ja aloita heti