Vaihde

Keskustelustrategia

Valitse, miten saapuvat puhelut jaetaan jonossa jäsenten kesken.

Viimeistelyaika

Tarvitsevatko agenttisi aikaa käsitellä tapausta puhelun päätyttyä? Aktivoi automaattinen lopetusaika jokaisen puhelun jälkeen. Se toimii aivan kuten "Taukoprofiili"-ominaisuus, sillä erotuksella, että tauko aktivoituu automaattisesti jokaisen päättyneen puhelun jälkeen, jotta edellisen tapauksen käsittelyyn jää riittävästi aikaa.

Puheluwidgetit

Näytä lisätietoja puhelun aikana automaattisesti. Luo ja mukauta widget tarpeidesi mukaan.

Taukoprofiili

Taukoprofiilit aktivoidaan saumattomasti sovelluksemme taukopainikkeella, jolloin agentti voidaan nopeasti kirjautua ulos jonosta. Puhelun päätyttyä agentti kirjautuu ulos jonojärjestelmästä määritellyksi ajaksi, jolloin aikaa jää riittävästi edellisen tiketin loppuunsaattamiseen.

Takaisinsoitto

Jonoon soittaja voi jättää puhelinnumeronsa, jolloin hänelle soitetaan - sen sijaan, että hän istuisi ja odottaisi jonossa.

Yhteiskuuntelu

Yhteiskuuntelu on loistava väline työntekijöiden kouluttamiseen ja tukemiseen, sillä sen avulla voit kuunnella heidän keskustelujaan reaaliajassa.

Jonotusjärjestelmä

Luo jonoja ja soittostrategioita sille, miten haluat käsitellä saapuvat puhelut. Käyttäjänä sinulla on mahdollisuus kirjautua jonoihin tai poistua niistä itsesi tai kollegojesi puolesta.

Puhelun tallennus

Tallenna puhelut, jotta voit parantaa koulutusta, turvallisuutta ja lainmukaisuutta. Tallennus käynnistyy automaattisesti tai manuaalisesti ja tallentuu jopa 2 vuodeksi.

Priorisoidut numerot

Onko sinulla henkilöitä, joiden pitäisi aina saada sinut kiinni, vaikka olisitkin kiireinen? Priority Number -ominaisuutemme avulla tärkeät yhteyshenkilöt, kuten asiakkaat tai päiväkoti, voivat edelleen soittaa sinulle, kun taas muut puhelut menevät vastaajaan.