Koti Ominaisuudet ja toiminnot Vaihde Sivu 3
Valitse, miten saapuvat puhelut jaetaan jonossa jäsenten kesken.
Tarvitsevatko agenttisi aikaa käsitellä tapausta puhelun päätyttyä? Aktivoi automaattinen lopetusaika jokaisen puhelun jälkeen. Se toimii aivan kuten "Taukoprofiili"-ominaisuus, sillä erotuksella, että tauko aktivoituu automaattisesti jokaisen päättyneen puhelun jälkeen, jotta edellisen tapauksen käsittelyyn jää riittävästi aikaa.
Näytä lisätietoja puhelun aikana automaattisesti. Luo ja mukauta widget tarpeidesi mukaan.
Taukoprofiilit aktivoidaan saumattomasti sovelluksemme taukopainikkeella, jolloin agentti voidaan nopeasti kirjautua ulos jonosta. Puhelun päätyttyä agentti kirjautuu ulos jonojärjestelmästä määritellyksi ajaksi, jolloin aikaa jää riittävästi edellisen tiketin loppuunsaattamiseen.
Jonoon soittaja voi jättää puhelinnumeronsa, jolloin hänelle soitetaan - sen sijaan, että hän istuisi ja odottaisi jonossa.
Yhteiskuuntelu on loistava väline työntekijöiden kouluttamiseen ja tukemiseen, sillä sen avulla voit kuunnella heidän keskustelujaan reaaliajassa.
Luo jonoja ja soittostrategioita sille, miten haluat käsitellä saapuvat puhelut. Käyttäjänä sinulla on mahdollisuus kirjautua jonoihin tai poistua niistä itsesi tai kollegojesi puolesta.
Tallenna puhelut, jotta voit parantaa koulutusta, turvallisuutta ja lainmukaisuutta. Tallennus käynnistyy automaattisesti tai manuaalisesti ja tallentuu jopa 2 vuodeksi.
Onko sinulla henkilöitä, joiden pitäisi aina saada sinut kiinni, vaikka olisitkin kiireinen? Priority Number -ominaisuutemme avulla tärkeät yhteyshenkilöt, kuten asiakkaat tai päiväkoti, voivat edelleen soittaa sinulle, kun taas muut puhelut menevät vastaajaan.