Kun Telavox on Microsoft Teamsissa, saat tehokkaan puhelinratkaisun, joka yhdistää mobiililisenssit, käytettävyyden ja kalenterin yhdeksi alustaksi, mikä helpottaa puheluiden hallintaa.
Kerää kaikki tärkeät toiminnot yhteen paikkaan vaihtamatta työkalujen välillä. Yhdistä vaihdepalvelu ja CRM samalle alustalle.
Kerää kaikki tärkeät toiminnot yhteen paikkaan vaihtamatta työkalujen välillä. Yhdistä vaihdepalvelu ja help desk samaan alustaan.
Kerää kaikki tärkeät toiminnot yhteen paikkaan vaihtamatta työkalujen välillä. Yhdistä vaihdepalvelu ja CRM samalle alustalle.
Saat automaattisesti asiakastiedot saapuvista puheluista ja pääset koko asiakasprofiiliin yhdellä klikkauksella.
Saat asiakastiedot automaattisesti saapuvista puheluista ja pääset koko asiakasprofiiliin yhdellä klikkauksella.
Saat asiakastiedot automaattisesti saapuvista puheluista ja pääset koko asiakasprofiiliin yhdellä klikkauksella.
Saat asiakastiedot automaattisesti saapuvista puheluista ja pääset koko asiakasprofiiliin yhdellä klikkauksella.
Saat asiakastiedot automaattisesti saapuvista puheluista ja pääset koko asiakasprofiiliin yhdellä klikkauksella.
Saat asiakastiedot automaattisesti saapuvista puheluista ja pääset koko asiakasprofiiliin yhdellä klikkauksella.
Saat asiakastiedot automaattisesti saapuvista puheluista ja pääset koko asiakasprofiiliin yhdellä klikkauksella.
Saat asiakastiedot automaattisesti saapuvista puheluista ja pääset koko asiakasprofiiliin yhdellä klikkauksella.
Saat asiakastiedot automaattisesti saapuvista puheluista ja pääset koko asiakasprofiiliin yhdellä klikkauksella.
Saat asiakastiedot automaattisesti saapuvista puheluista ja pääset koko asiakasprofiiliin yhdellä klikkauksella.
Saat asiakastiedot automaattisesti saapuvista puheluista ja pääset koko asiakasprofiiliin yhdellä klikkauksella.
Saat asiakastiedot automaattisesti saapuvista puheluista ja pääset koko asiakasprofiiliin yhdellä klikkauksella.
Saat asiakastiedot automaattisesti saapuvista puheluista ja pääset koko asiakasprofiiliin yhdellä klikkauksella.
Saat asiakastiedot automaattisesti saapuvista puheluista ja pääset koko asiakasprofiiliin yhdellä klikkauksella.
Saat asiakastiedot automaattisesti saapuvista puheluista ja pääset koko asiakasprofiiliin yhdellä klikkauksella.
Kerää kaikki tärkeät toiminnot yhteen paikkaan vaihtamatta työkalujen välillä. Yhdistä vaihdepalvelu ja CRM samalle alustalle.
Kerää kaikki tärkeät toiminnot yhteen paikkaan vaihtamatta työkalujen välillä. Yhdistä vaihdepalvelu ja CRM samalle alustalle.
Brilliant-integraatiomme avulla voit lähettää kyselyitä puhelujen päättymisen jälkeen. Yhdistä valitsemasi jonot ja hallitse, miten ja milloin kyselyt lähetetään Brilliantin kautta.
Visualisoi puhelutilastoja ja analysoi tietoja suoraan Power BI:ssä. Luo räätälöityjä kuvaajia ja kaavioita syvempiä näkemyksiä ja parempaa päätöksentekoa varten.
Kokoaa kaikki tärkeät toiminnot yhteen paikkaan. Asiakaspalvelija voi keskittyä asiakaspuheluihin vaihtamatta työkalujen välillä, mikä säästää aikaa ja vähentää häiriötekijöitä.
Kerää kaikki tärkeät toiminnot yhteen paikkaan vaihtamatta työkalujen välillä. Yhdistä vaihdepalvelu ja help desk samaan alustaan.
Kirjaudu sisään Google-tililläsi, yhdistä kalenterisi ja synkronoi yhteystietosi Telavoxin kanssa.
Optimoi potilaiden ja terveydenhuollon ammattilaisten välinen yhteydenpito esimerkiksi ajastettujen takaisinsoittojen ja monikanavaisuuden - puhelin, teksti, chat ja video - avulla.
Automatisoi ja tehosta työntekijätietojen hallintaa. Synkronoi päivitykset suoraan Microsoft-tililtäsi.
Kirjaudu sisään Microsoft-tililläsi, yhdistä kalenterisi ja synkronoi yhteystietosi Telavoxin kanssa.
Kun Telavox on Microsoft Teamsissa, saat tehokkaan puhelinratkaisun, joka yhdistää mobiililisenssit, käytettävyyden ja kalenterin yhdeksi alustaksi, mikä helpottaa puheluiden hallintaa.
Tallenna ja tallenna puhelut sääntelyvaatimusten, kuten MiFID II:n ja GDPR:n, täyttämiseksi. Se tarjoaa täyden hallinnan tallenteisiin ja yksinkertaistaa vaatimustenmukaisuutta ja prosessien parantamista.
Tunnistaudu BankID:llä suoraan Telavoxissa. Vahvista asiakkaan henkilöllisyys ennen puhelua tai puhelun aikana helposti ja turvallisesti ilman järjestelmien vaihtamista.
Kerää kaikki tärkeät toiminnot yhteen paikkaan. Työntekijät voivat keskittyä asiakaspuheluihin vaihtamatta työkalujen välillä, mikä säästää aikaa ja vähentää häiriötekijöitä.
Voit helposti luoda ja mukauttaa integraatioita ja automaatioita itse valmiiden rakennuspalikoiden avulla suoraan sovelluksessamme.
Yhdistä tärkeimmät järjestelmäsi helposti ja saat asiaankuuluvat tiedot suoraan puhelun aikana. Haluatko nähdä asiakkaan sähköpostin, yrityksen nimen ja asiakaspäällikön? Tai kenties tilauksen tiedot? Saat kaikki tärkeät tiedot suoraan puhelun aikana ja voit tarjota erinomaisen asiakaskokemuksen – ilman, että sinun tarvitsee poistua puhelunäkymästä. Näin yksinkertaista se on.
Anna järjestelmissäsi olevien tietojen ohjata puhelujen käsittelyä, kun asiakkaasi soittavat puhelinvaihteeseen. Haluatko ohjata puhelun automaattisesti asiakkaan asiakaspäällikölle tai VIP-jonoon? Ehkä haluat kerätä asiakkaan tilausnumeron ennen puhelua ja yhdistää asiakkaan oikealle osastolle? Annamme rakennuspalikat kaikkien yksilöllisten tarpeidesi täyttämiseen suoraan sovelluksessamme.
Pidä numerosi, autamme sinua muutossa ja aloitamme heti.